przez dylek » niedziela 18 stycznia 2015, 23:50
przez mshtal » poniedziałek 19 stycznia 2015, 01:05
przez dylek » poniedziałek 19 stycznia 2015, 01:12
przez mshtal » poniedziałek 19 stycznia 2015, 13:17
przez Makabra » poniedziałek 19 stycznia 2015, 14:35
przez rusel » poniedziałek 19 stycznia 2015, 15:21
przez mshtal » poniedziałek 19 stycznia 2015, 23:26
przez skov » wtorek 20 stycznia 2015, 18:42
przez mshtal » środa 21 stycznia 2015, 10:23
skov napisał(a):Wszędzie tam gdzie są niejednoznaczne zapisy prawne tam jest problem z ich interpretacją. Wtedy zachodzi potrzeba ujednolicenia stanowiska choćby na obszarze działania danego WORDu.
przez rusel » środa 21 stycznia 2015, 11:29
Albo ktoś potrafi egzaminować albo potrzebuje wzorów, tabelek i wytycznych.
przez mshtal » poniedziałek 26 stycznia 2015, 20:23
rusel napisał(a):
Jeden potrafi, drugi nie potrafi a pracuje. Tu chodzi o w miarę spójną politykę, żeby nie było kontrowersji, ten mnie oblał, tamten nie oblał.
rusel napisał(a):Poza tym gdzie jest ten moment kiedy należy dać wynik N? po 3 skrzyżowaniach? 5? pod koniec egzaminu? A może po dwóch błędach? 2x błędny przejazd przez skrzyżowanie (nieprawidłowy ecodriving).
przez Makabra » poniedziałek 26 stycznia 2015, 21:17
mshtal napisał(a):rusel napisał(a):Poza tym gdzie jest ten moment kiedy należy dać wynik N? po 3 skrzyżowaniach? 5? pod koniec egzaminu? A może po dwóch błędach? 2x błędny przejazd przez skrzyżowanie (nieprawidłowy ecodriving).
Nie bardzo rozumiem dlaczego w przypadku oceny zadań dotyczących jazdy energooszczędnej stosujesz określenie skrzyżowanie!?
Zadania te nie wiążą się ze skrzyżowaniami (poza niektórymi przypadkami jedynie).
Wynik "N" należy się wówczas kiedy egzaminowany nie potrafi rozpędzać się w sposób określony kryteriami (tu UWAGA - jestem przeciwnikiem wartości obrotowych tam podanych!!!) i tak stwierdzi egzaminator lub jeśli nie potrafi stosować hamowania silnikiem do wytracania prędkości - czyli np. notorycznie wciska sprzęgło bez najmniejszej potrzeby.
Uważam, że te same elementy były oceniane od lat tylko w sposób parametryczny a nie w kategoriach zadań ale konsekwencje braku tych umiejętności były takie same jak dzisiaj!
przez mshtal » poniedziałek 26 stycznia 2015, 21:39
Makabra napisał(a):
Ruselowi chodzi o jakieś kryteria, a Ty piszesz ogólnie. ALbo ulewają wszystkich nawet tych którzy raz za dużo wcisnęli sprzęgło, albo nikogo bo żaden nie jechał na wciśniętym sprzęgle dosyć długo. Tak samo jest z jazdą lewym pasem ruchu na pustej jezdni. Ile metrów trzeba pokonać żeby wpisać błąd za jazdę lewym pasem?
przez rusel » poniedziałek 26 stycznia 2015, 22:33
przez mshtal » poniedziałek 26 stycznia 2015, 22:36
rusel napisał(a):Ecodriving możesz oceniac jedynie w zadaniach wiec nie rozumiem tego sprzeciwu.