
Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez Melka » wtorek 25 listopada 2014, 22:17
przez Makabra » wtorek 25 listopada 2014, 22:28
przez Melka » wtorek 25 listopada 2014, 22:47
przez Makabra » wtorek 25 listopada 2014, 23:16
przez lith » środa 26 listopada 2014, 03:19
przez kg1956 » środa 26 listopada 2014, 08:10
przez szerszon » środa 26 listopada 2014, 08:12
przez LeszkoII » środa 26 listopada 2014, 09:48
przez jasper1 » środa 26 listopada 2014, 10:16
przez LeszkoII » środa 26 listopada 2014, 10:55
Nie zgadzam się. http://goo.gl/maps/4TWe8 ... chyba, że kosztem wjechania przednią osią na chodnik, czego raczej w tym wątku nie zakładamy. Nie ma siły, tylnym lewym kołem skosi P-4kę.jasper1 napisał(a):w sytuacji, którą przedstawia Melka da się nie najechać.
przez jasper1 » środa 26 listopada 2014, 14:21
przez kg1956 » środa 26 listopada 2014, 15:07
przez LeszkoII » środa 26 listopada 2014, 16:14
Pytanie, czy ta linia P-3b została namalowana zgodnie z oryginalnym wymiarowaniem z "220". Na pewno nie. Mamy płyty chodnikowe (kwadraty 0,5m x 0,5m), których raczej się ręcznie(wymiary 'na oko') nie wykonuje.jasper1 napisał(a):ale tak naprawdę P-3b ma w tym miejscu 5 metrów, licząc zgodnie z 220,
To akurat łatwiej zmierzyć - niekoniecznie za pomocą miarki z GoogleMaps. Dokładniejszym narzędziem będzie Geoportal - ba, nawet nie trzeba mierzyć, bo szerokość jezdni to parametr podawany do publicznej wiadomości.jasper1 napisał(a):a pas ruchu jest od niej szerszy i ma jakieś 6 m, może nawet więcej.