kombiDrążek ci się urwał czy przekładnia rozleciała?
Gdyby była wiedza i ironia to ok...gorzej ,że została sama ironia i to bardzo niskich lotów.
Zrównanie kierunku ruchu z kierunkiem jazdy bez żadnych odstępstw to gruba przesada.
Jakbyś chciał podyskutować to F-10 i T-18 czeka...
Drezyna powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu"
Bo nie chodzi o konkretny ruch tylko ogólny...masz się powstrzymać przed jazdą na wprost, przed zmiana kierunku jazdy w lewo , w prawo, przed zmianą pasa ruchu itp...
Chyba wystarczy napisać jak jest w definicji zakładając ( jak widać będnie) ,że towarzystwo sie zorientuje.
6.5 "...chyba że nie nadaje się ono do jazdy lub ruch pojazdu utrudniałby ruch pieszych."
też jie masz skonkretyzowanego ruchu..może to być jakikolwiek ruch..po co wymieniać wszystkie możliwe przypadki jak i tak istnieje możliwość czegoś pominięcia.
szoferemerytPoza tym na jakiej podstawie uzurpujecie sobie prawo do stawiania znaku równości miedzy skrzyżowaniem o prostym przecięciu, gdzie jest wszystko jasne, a skrzyżowaniem z ruchem okrężnym i skąd się bierze ten ruch okrężnym.
na bardzo prostej podstawie.
Nie masz oddzielnych przepisów dotyczących poszczególnych skrzyzowań.A ruch okrężny oznaczony C-12 bierze się stąd, abyś nie pojechał "pod prąd"
. Każde proste przecięcie powstaje samoistnie, a ruch okrężny w wyniku działania człowieka.
Proste przecięcia też wynikają z działania człowieka.
Kupa piachu na środku skrzyżowania i jak dzieci we mgle...
Poczytaj wyżej co napisałem i nie unikaj odpowiedzi na zasadnicze pytanie skrzętnie omijane przez ciebie i spółkę.
No czytam i nie mogę sie dopatrzyć sensu. Dla ciebie jazda na wprost to musi być prosto jak w m....strzelił, co jest założeniem kompletnie bezsensownym, czemu daje wyraz F-10 i T-18. Nie możecie tego przełożyc an swój język, bo sie nie da zabzdurzyć oczywistego rozwiązania