evoA co podpis pod rysunkiem ci nie pasuje?
Tak. Nie pasuje w stosunku do treści zawartej w tym punkcie.
Widzę tę sprzeczność.
Ty oczywiście nie chcesz przyjąć tego do wiadomości.
Jak coś nie pasuje to tego nie ma i dla ciebie po problemie.
W punkcie 5.2.1.3 masz tylko potwierdzenie tego: Znaki D-1 można umieszczać na skrzyżowaniach, jeżeli umieszczono na nich znaki A-7 lub B-20.
Gdyby to było napisane jak w przypadku A-7 to przyznałbym ci rację.
Odwołanie do rysunku 5.2.1.5 nie potwierdza twojego punktu widzenia.
Poza tym w punkcie 2.2.8 napisali
"Znaki A-7 i B-20 umieszczone przed skrzyżowaniem nie mogą występować samodzielnie..."
czyli powinieneś zrozumieć zapis z 220..nie stawiamy D-1 jeśli na podporządkowanej nie ma A-7 lub B-20, a nie że stawiamy w obrębie skrzyżowania, jak to napisali w przypadku A-7.
Masz odpowiednik Paragrafu 5.5 ze 170 dotyczący A-7 w stosunku do D-1 ???
j.w.
Przykro mi, ale to nie to. Dlaczego ? Jak wyżej.
O oświeć mnie mistrzu!
Marne szanse abys zatrybił.
Tylko przypomnę co do drugiego zdjęcia.
Pokazałeś , gdzie jest A-7 na torze jazdy czerwonego ?
Czy zamiatamy pod dywan, bo nie pasuje do koncepcji ?
Na czym ta inna organizacja w miejscu przecięcia kierunków ruchu polega?
Użyta linia P-4 według warunków technicznych powinna mieć co najmniej 20m i służy do oddzielenia przeciwnych kierunków ruchu na odcinkach jezdni ( nie skrzyżowania).
Mogą po nim następować znaki..m.in P-3a która służy do oddzielenia przeciwnych kierunków ruchu
pomiędzy skrzyżowaniamiCzy potrafisz sobie dodać dwa do dwóch ?
Czemu wg ciebie raz pierwszeństwo ma zielony a raz czerwony?
Czyli na obu zdjęciach są całkowicie różne sytuacje.
Kumasz ?
Ja widzę, że i tu i tu czerwoni w miejscu skrzyżowania kierunków ruchu skręcają w lewo, a z przeciwnego kierunku nadjeżdża czerwony.
Jak chcesz się spierać to pisz dokładnie. ja tam nadjeżdżającego drugiego czerwonego nie widzę.
A że zawracanie to dla ciebie szczególny rodzaj skrętu w lewo to i wychodzą ci pierwszeństwa przejazdu
