przez Borys_q » środa 12 lutego 2014, 22:26
Nie jest wcale tak łatwo, we współczesnych samochodach masz albo wielowahaczowe albo macpersony, generalnie mała różnica, w wielowahaczowych i tak najczęściej dolne wahacze się wysypują, kolega kupił komplet do passata w dobrej cenie dolne już musiał 3ci raz wymieniać a górne lezą w piwnicy i się kurzą już 3 lata. w terenówkach spotyka się resory piórowe, w dostawczakach czasami z przodu poprzeczny resor piórowy z układem wielowahaczowym. Nie pytaj proszę które jest lepsze, droższe jak poznać, bo prosisz żeby ktoś ci kilkugodzinny wykład napisał na forum. W mercu z przody jest macperson z tyłu jakiś układ wahaczy, w tylnym napędzie nie może być belki ( a przynajmniej się nie spotkałem).
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.