Myslałem, ze szkolenie na małpę już umarło śmiercią naturalną,
ha..na czuja umiera... a wystarczy tylko tyczki móc poprzestawiać
przez szerszon » wtorek 14 stycznia 2014, 00:44
Myslałem, ze szkolenie na małpę już umarło śmiercią naturalną,
przez dylek » wtorek 14 stycznia 2014, 00:56
przez szerszon » wtorek 14 stycznia 2014, 01:06
przez Borys_q » wtorek 14 stycznia 2014, 18:01
przez szerszon » wtorek 14 stycznia 2014, 18:10
przez rusel » wtorek 14 stycznia 2014, 21:00
przez salamandra » środa 15 stycznia 2014, 15:39
rusel napisał(a):Gdyby zabrać ten magiczny pachołek w cholere zdawalność poszlaby w dól o kolejne 20%
przez szerszon » środa 15 stycznia 2014, 15:50
przez Borys_q » środa 15 stycznia 2014, 15:51
Może zdawalność byłaby wyższa ,gdyby nie absurdalne obostrzenia na wykonanie tego zadania. Dlaczego musi być to wykonane płynnie? Na prawdziwej drodze jak widzę ,że mogę w coś uderzyć ,a nie ma już czasu na poprawki to się zatrzymuję i odpowiednio koryguję tor jazdy.
Tak samo jak z lusterkami ,"wielką zbrodnią" jest ułatwienie sobie zdania poprzez ustawienie ich nisko
przez Adiii » środa 15 stycznia 2014, 16:34
Na prawdziwej drodze rzadko cofasz w miejscu mającym 3 m szerokości, poszerzenie na łuku punkty odniesienia widoczne przez szyby i identyczne jak robiłaś to naście razy.
przez Borys_q » środa 15 stycznia 2014, 17:05
Co prawda na B zrobiłem raptem 4tys km, ale odnoszę wręcz przeciwne wrażenie. Rzadko kiedy musiałem cofać na tak ciasnych przestrzeniach.
przez lith » środa 15 stycznia 2014, 20:23
przez jasper1 » środa 15 stycznia 2014, 20:52
przez oskbelfer » środa 15 stycznia 2014, 23:03
przez mshtal » środa 15 stycznia 2014, 23:20
Borys_q napisał(a):Ale z tym obrotem coś jest, ja pięć lat na obrót uczyłem i z tym nigdy się nie kryłem, ostatnio się złapałem że jak parkuję tyłem to odruchowo ustawiam się tak do parkowania że na obrót wchodzi:)