Po co stosować znaki A-7, B-20, D-1 na drogach wewnętrznych, w strefach ruchu? Kto zarządza organizacją ruchu na tych drogach? Czy ten zarządca prowadzi badania natężenia ruchu na swoich drogach? Jakie drogi oznacza się jako drogi z pierwszeństwem (w kontekście "dz. u. 220")?
Moim zdaniem ustawianie takich znaków na drogach prywatnych nie ma nie tylko podstaw prawnych ale najzwyklejszego sensu. Czy na prawdę osoby, które maja prawo jazdy należy z góry traktować jak "idiotów" nie znających przepisów? Przecież na takich drogach prędkość z reguły nie może być duża, co za tym idzie - w przypadku kolizji nie powinno być rannych... a za błędy trzeba niestety płacić.
Jak może być taka sama jak nie jest taka sama? W jakim znaczeniu "taka sama"? W ustawie masz "droga twarda" KONTRA ....i tu wymienione przypadki.Henq napisał(a):Czyli według Ciebie jedna droga wewnętrzna jest twarda ale druga już nie jest twarda pomimo że jest taka sama i dlatego nie ma mowy o skrzyżowaniu?
Może zasięgnij wiedzy na temat definicji drogi wewnętrznej, drogi twardej a później się wypowiadaj "kto tu herezje wypisuje"? W def. skrzyżowania nie ma słowa o drodze publicznej, nie ma tez wyrazu "publiczny".Henq napisał(a):No i co tu udowadniać no nie wiem może Twoją ubogą wyobraźnię, brak zrozumienia czytanego tekstu?
No to zacznijmy sobie luźniej traktować każdy przepis. Tylko po co te przepisy istnieją? Poza drogami publicznymi stosuję 25.3, 26.2, 26.5... (i wiele wiele innych wpływających na bezpieczeństwo) bo to elementarz.Borys_q napisał(a):Musisz to wyłączenie troszkę luźniej potraktować zwłaszcza, że obowiązywanie Pord poza drogami publicznymi jest specyficzne.