przez gagatek » wtorek 26 listopada 2013, 11:25
przez Borys_q » wtorek 26 listopada 2013, 15:16
przez gagatek » wtorek 26 listopada 2013, 18:33
przez Borys_q » wtorek 26 listopada 2013, 18:40
przez evo9rs » sobota 30 listopada 2013, 12:28
przez gagatek » sobota 30 listopada 2013, 17:39
przez ks-rider » sobota 30 listopada 2013, 21:17
Borys_q napisał(a):dobre opony z przodu są korzystne ze względu na hamowanie na prostej oraz sterowność.
gagatek napisał(a):1. Ja również zakładam na przednią.
2. W wulkanizacji powiedzieli mi właśnie to samo![]()
3. ostatnio znajomy mi mówił że powinno się dawać na tył ponieważ zmniejsza to ryzyko poślizgu tylnej osi.
4. wczorajszym numerze Motoru napisali że opony w lepszym stanie należy montować na tył
przez oskbelfer » sobota 30 listopada 2013, 23:14
przez nVodka » sobota 30 listopada 2013, 23:29
przez evo9rs » niedziela 01 grudnia 2013, 01:23
przez Borys_q » niedziela 01 grudnia 2013, 12:36
To, ze Jakis mlody nie wie to moge jeszcze zrozumiec ale jezeli juz szkolacy nie znaja sie na rzeczy, to juz niestety .....
Borys, ja Cie proszę, do hamowania większą przyczepność będą miały slick'i.]
przez ks-rider » niedziela 01 grudnia 2013, 17:35
Borys_q napisał(a):A może to ty nie znasz się na żeczy,
przez Borys_q » niedziela 01 grudnia 2013, 18:43
Czemu tak skromnie, Napisz od razu, ze ADAC tez sie nie zan na rzeczy
przez gagatek » niedziela 01 grudnia 2013, 19:11
przez ks-rider » niedziela 01 grudnia 2013, 19:35
Borys_q napisał(a):1. Ktoś te badania sponsorował,
2. od dawna nie wierze niczemu o czy mogłem się dowiedzieć w . . telewizji (a o tym mówili).
3. zakładanie lepszych opon na inną oś niż napędzana uważam za bezcelowe.
4. Dostałeś co najmniej 3 lub 4 sensowne argumenty przeciw swojej tezie, a gadasz jak mantrę o osi stabilizującej i eksperymencie ADAC przeprowadzonym na szarpaku.