+1 do winy kierowcy na B20
Cofający miał utrudnioną możliwość obserwacji z racji manewru ... Co utrudniło obserwację kierowcy spod B20?
Poza tym, co by zmieniło, gdyby cofający zobaczył wjeżdżającego i się zatrzymał? Do kolizji i tak by doszło.
Co by się stało, gdyby wjeżdżający zobaczył cofającego i się zatrzymał? Nic by się nie stało.
BeckySahra napisał(a):tu jest duza roznica A-7 i B-20, bo A-7 ustapiamy tylko zbliżajacym a B-20 ustapiamy wszystkim poruszajacym
Ta różnica w zapisie wynika z tego, że A-7 jest przeznaczony dla kierowcy
jadącego, który też zbliża się do skrzyżowania, ale drogą podporządkowaną . B-20 przeznaczony jest dla kierowcy, który
stoi przed skrzyżowaniem - ten kierowca się nie porusza, a inni (na drodze) się poruszają.
Dlatego użyto słów, które lepiej opisują relacje między kierowcami:
kierowca jadący (droga z pierwszeństwem) - kierowca jadący (droga podporządkowana)
kierowca jadący - kierowca stojący
Natomiast z obu opisów wynika to samo: czy B-20, czy A-7, kierowca musi ustapić pojazdom na drodze z pierwszeństwem

To jest głos w dyskusji a nie: "zaśmiecanie forum, wprowadzanie bałaganu, kłótnia, prowokacja".