Ja tylko stawiam pytania i nie należę do tych, którzy się upierają że mają rację bez uzasadnienia merytorycznego.szydlaczek napisał(a):LeszkoII konkrety proszę a nie snuć insynuacje na podstawie innych insynuacji
Według mnie na Twoim rysunku oraz moim(patrz poniżej) znak B-33 przestaje obowiązywać o ile droga gruntowa ma jakąś sensowną długość - a nie np. 10 m jako pozostałość po robotach drogowych.szydlaczek napisał(a):Na załączonym obrazku mamy drogę twardą która w pewnym momencie przechodzi w gruntową. I co ograniczenie przestaje obowiązywać ?
§ 15. 1. Znaki zakazu obowiązują na drodze, na której są umieszczone, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.

Jest tutaj taki user o nicku @cierpnik, który uznałby granicę drogi ekspresowej z autostrada jako skrzyżowanieDrezyna napisał(a):LeszkoII: Czy połączenie (na styk) drogi ekspresowej i autostrady stanowi skrzyżowanie ze wszystkimi konsekwencjami?

"Połączenie na styk nie jest skrzyżowaniem z racji, że droga ekspresowa się kończy więc jak ma się połączyć z początkiem autostrady? Poza tym połączenie, o którym mowa w def. skrzyżowania oznacza również rozwidlenie dla przeciwnego kierunku ruchu(o ile taki jest dozwolony). Żeby istniało rozwidlenie muszą być co najmniej 3 wloty skrzyżowania.
Połączenie lub rozwidlenie to nic innego jak skrzyżowanie trójramienne typu Y, być może także skrzyżowanie typu T.
@Drezyna,
na moim obrazku nie ma skrzyżowania, więc B-33 (lub inny znak zakazu) obowiązuje na drodze gruntowej?
Zresztą zobacz na inny rysunek(niżej).
Czy tym razem skręcając w drogę gruntową B-33 też obowiązuje?
