Dodatkowe pedały- prawa strona. WIELKOPOLSKA, gdzie zakładać

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez megamind » poniedziałek 03 listopada 2008, 15:37

Dzięki za info.
matek001 napisał(a):Jeśli chodzi o formalności to jak narazie wystarczy przegląd w stacji diagnostycznej (koszt 50-200zł w zależności od stacji)
Pozdrawiam

Ceny za przeglądy są chyba ustalane odgórnie. Nie powinno być wszędzie równo?
megamind
 
Posty: 246
Dołączył(a): piątek 17 października 2008, 13:33

Postprzez matek001 » poniedziałek 03 listopada 2008, 23:55

Nie wiem jak to wygląda prawnie z tymi przeglądami, ale wiem, że ceny są różne. W jednej stacji diagnosta za przegląd do nauki chciał 200 zł, a w drugiej tylko 50 zł, więc jednak jest rozbieżność cen. Także warto poszukać bo można zaoszczędzić...
matek001
 
Posty: 4
Dołączył(a): piątek 31 października 2008, 23:48
Lokalizacja: Poznań

Re: Dodatkowe pedały- prawa strona. WIELKOPOLSKA, gdzie zakł

Postprzez RIO » niedziela 17 lutego 2013, 23:57

Założyłem pedały na linki i wszystko bardzo ładnie działa. Podobno pasują do każdego auta tak więc przy zmianie auta do wykorzystania. Tel. 794 994 994.Polecam
RIO
 
Posty: 1
Dołączył(a): niedziela 17 lutego 2013, 23:48

Re: Dodatkowe pedały- prawa strona. WIELKOPOLSKA, gdzie zakł

Postprzez ks-rider » poniedziałek 18 lutego 2013, 22:00

lled3 napisał(a):1. Wystarczy tylko hamulec.

2. dla kursantów jest IMHO lepiej jak instruktor ma tylko hamulec :)


1. Rozumiem, ze na codzien doopsko wycierasz szkelm, a w swieta gazeta.

Szkolisz wogole ? Jezeli tak, to proponuje Ci wez kursanta jedz z nim na autostrade czy droge expressowa i wjedz z nim na nia. Jezeli przezyjesz to wroc do tematu i napisz gdzie kupowales po drodze pampersa bo zafajdales gacie gdy kursant chcial z predkoscia 60 km/h wjechac pod jadacy 40 t zespol, a Ty siedziales i nie mogles zrobic nic.


2. Rozwiniesz mysl, dlaczego dla kursanta jest lepiej ? Kursant ma to bardzo serdecznie gdzies, ile pedalow ma szkolacy. Liznij moze troche techniki / mechaniki, co dzieje sie w pojezdzie w ktorym zatrzymujesz pojazd bez uzycia sprzegal a pozniej wypisuj pierduly.

Pinhead napisał(a):Byle nie montować układu opartego na linkach, porażka.


Bo ? ? ?

Michałwiraz napisał(a): W pierwszym clio zamontowałem na linki i jak mój instruktor pojechał wymienić filtr wlotu powietrza to mechanik rozłożył ręce bo linki blokują dostęp przy wymianie!!!!!!!


1.Kto montowal ten zestaw ? Pan Franek z osiedlowego garazu czy SERVICE ? ? ?

2.Przy montarzu dales wymienic linki a co wazniejsze koszulki na nowe czy zamontowales stare ? Montowalem w Serwisie Trakt

http://www.traktserwis.pl/

Wytlumaczysz mi co to jest filtr wlotu powietrza ? W sekrecie powiem Ci, ze takiego niema, jest co najwyzej filtr powietrza.

Gdy filtr przeszkadzal w montazu, zostal wczesniej usuniety ( w Ford Fusion mialem pedaly firmy Veigel – sztywne i filtr tez przeszkadzal, rowniez zostal usuniety )

Od 2009 szkole na pedalach linkowych, mam dwa auta. Do tej pory nie mialem problemow z linkami czy systemem, tyle, ze dbam o czystosc i nie mam syfu ani chlewu w aucie ktory moze sprawic, ze mozna zapiaszczyc linki.

Certyfikat nie jest potrzebny, przynajmniej w PL, a szkoda

:wink:
ks-rider
 
Posty: 3820
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Poprzednia strona

Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości