
Przykład ciężkiego czwórniaka, i to nawet nie towarowego:
http://www.ligier.fr/ixo-4-places
Borys
przez Borys68 » czwartek 12 kwietnia 2012, 12:31
przez Odjazd » czwartek 19 kwietnia 2012, 15:58
przez chap » czwartek 19 kwietnia 2012, 16:22
przez kaj00 » piątek 01 czerwca 2012, 17:34
przez Radhezz » piątek 01 czerwca 2012, 22:58
kaj00 napisał(a):Mam pytanie. Zdałem B1 pare miesięcy temu. Zastanawiam się nad kupnem używanego Smarta Roadstera zarejestrowanego na B1.
Czy jesli w 2013 roku zmienia się te przepisy, a moj smart bedzie zarejestrowany na B1, to co sie stanie jesli zatrzyma mnie policja? Stracę mozliwosc jazdy nim?
przez kaj00 » sobota 02 czerwca 2012, 00:20
przez Radhezz » sobota 02 czerwca 2012, 00:53
kaj00 napisał(a):To jest chore i troche tego nie rozumiem.
Jesli pojazd jest zarejestrowany na B1 a ja mam B1 to jedno do drugiego pasuje i to że zmieniła się definicja nie powinno na to wypływać.
Co zrobi policja z samochodem jesli zobaczy ze jest na B1 a zupełnie nie pasuje do definicji?
P.S Napisalem maila do ministerstwa transportu, zobaczymy co odpiszą
przez chap » sobota 02 czerwca 2012, 07:35
przez kaj00 » sobota 02 czerwca 2012, 14:57
przez szofer80 » sobota 02 czerwca 2012, 15:12
przez Cresh » wtorek 19 czerwca 2012, 03:29
przez chap » środa 20 czerwca 2012, 01:48
Cresh napisał(a):Witam, Od pewnego czasu zdaje na prawko kategorii b1 i mam pytanie. Czy jezeli zrezygnuję z kursu mając na końcie zaliczone 30h teorii i 10h praktyki to czy jest możliwość w przyszłości gdy bede robił kategorie B pominąć te godziny które już zaliczyłem? Ponieważ teoria kategorii B1 a B się niczym nie różni. Czy te papiery które wypełniłem na początku i karta z godzinami przepadnie? czy mogę ja wykorzystać do kategorii B?
przez szofer80 » wtorek 26 czerwca 2012, 11:50
przez Odjazd » wtorek 31 lipca 2012, 17:53
przez szofer80 » wtorek 31 lipca 2012, 19:12