przez Mas74 » niedziela 15 lipca 2012, 20:45
przez ks-rider » niedziela 15 lipca 2012, 21:37
Mas74 napisał(a):Najciekawiej jest że ten co posiada tradycyjne umiejętnosci skutecznego hamowania (pulsacyjnie) musi się oduczyć pewnych nawyków i przyjąć nowe. ABS wtedy mu za bardzo nie pomaga, a nawet wydłuża drogę hamowania. Wiem bo sam to przechodziłem po przesiadce na ABS.
przez skov » niedziela 15 lipca 2012, 21:46
ks-rider napisał(a):skov napisał(a):czyli zgodzisz się ze mną, że do zablokowania dąży kierowca a nie modulator?
Inaczej, kierowca nie dazy do zablokowania kola, on po prostu dazy do jaknajszybszego zatrzymania pojazdu. Aktywacja systemu ABS jest produktem ubocznym. Nie musze Ci chyba tlumaczyc na jakiej zasadzie dziala ABS i z jakich podzespolow sie sklada.
Jezeli zna sie swoj motocykl mozna dojsc do efektywnego hamowania z " prawie " tymi samymi wartosciami ( droga hamowania ) nie aktywujac ABS'u. Problem w tym, ze zaden swierzak tego nie osiagnie.
przez Mas74 » poniedziałek 16 lipca 2012, 00:55
przez ks-rider » poniedziałek 16 lipca 2012, 07:23