przez Bartekkk » piątek 13 lipca 2012, 12:38
przez Mas74 » piątek 13 lipca 2012, 12:59
przez Kylo » piątek 13 lipca 2012, 18:15
przez skov » piątek 13 lipca 2012, 20:15
przez tomekgil1 » piątek 13 lipca 2012, 20:18
Mas74 napisał(a):Obydwa koła nie mogą ulec zablokowaniu.
przez Mas74 » piątek 13 lipca 2012, 21:59
przez skov » sobota 14 lipca 2012, 11:05
przez ks-rider » sobota 14 lipca 2012, 12:34
skov napisał(a):a jak motocykl ma ABS to jak zablokować koła dla egzaminatora?
przez Bartekkk » sobota 14 lipca 2012, 15:25
Mas74 napisał(a):Obydwa koła nie mogą ulec zablokowaniu. Przednie koło zablokowane to niemal pewny szlif po asfalcie i wypadek.
Jeśli tak autentycznie pisze w uzasadnieniu to jest to powód do odwołania. Wstaw skan uzasadnienia. Zobaczymy co tam pisze.
przez skov » sobota 14 lipca 2012, 15:49
ks-rider napisał(a):skov napisał(a):a jak motocykl ma ABS to jak zablokować koła dla egzaminatora?
Przeciez ABS blokuje kolo. W zaleznosci od systemu moglibysmy co najwyzej podyskutowac ile razy w ciagu sekundy, o tym, ze to slychac nawet nie wspomne
Bartekkk napisał(a):Jak powinno wyglądać poprawne hamowanie awaryjne na egzaminie? Dzisiaj zostałem oblany gdyż "przednie koło nie uległo zablokowaniu"
Niestety nie wstawie skanu gdyż od razu po egzaminie w zdenerwowaniu wyrzuciłem kartkę, eh gorąca głowa ale miałem napisane "brak hamowania na granicy blokowania kół
przez ks-rider » sobota 14 lipca 2012, 17:42
skov napisał(a):Koło to blokuje kierowca a ABS ma temu zapobiegać
przez Bartekkk » sobota 14 lipca 2012, 19:16
skov napisał(a):Bartekkk napisał(a):Jak powinno wyglądać poprawne hamowanie awaryjne na egzaminie? Dzisiaj zostałem oblany gdyż "przednie koło nie uległo zablokowaniu"Niestety nie wstawie skanu gdyż od razu po egzaminie w zdenerwowaniu wyrzuciłem kartkę, eh gorąca głowa ale miałem napisane "brak hamowania na granicy blokowania kół
no to w końcu za co?
przez skov » sobota 14 lipca 2012, 23:55
ks-rider napisał(a):skov napisał(a):Koło to blokuje kierowca a ABS ma temu zapobiegać
Nie !
Kolo blokuje modulator ktory blokuje i odpuszcza cisnienie w systemie.
Kierowca co najwyzej daje pierwszy impuls, reszte to juz procesor reguluje.
przez gawmich » niedziela 15 lipca 2012, 10:29
przez ks-rider » niedziela 15 lipca 2012, 19:58
skov napisał(a):czyli zgodzisz się ze mną, że do zablokowania dąży kierowca a nie modulator?