motorspeeddriver napisał(a):Czyli jednak nie rozumiesz (...)
Masz rację, rzeczywiście nie rozumiałem, teraz już zrozumiałem... Usilnie starasz się przedstawić, jakoby moje słowa sugerowały, że aby mieć lepsze przyspieszenie, należy wrzucić jedynkę niezależnie od prędkości, więc również i przy 100 czy 150 km/h... Patrząc na inne wypowiedzi w tym wątku, nie wygląda, żeby ktokolwiek rozumiał Twoje karkołomne sugestie i nie ma się też czemu dziwić, bo któż mógłby wpaść na coś takiego.
motorspeeddriver napisał(a):(...) a chcąc wyprzedzić (...) czy powinien zredukować na 1, jak radzi cman zgodnie z podaną regułą (...)
A reguła ta brzmi:
cman napisał(a):I oczywiście, im wyższy bieg, tym gorsze przyspieszenie, ale za to możliwość uzyskania większej prędkości - taka rola skrzyni biegów.
Jeżeli na tej podstawie ktoś miałby wyciągnąć wniosek, jakoby miał niezależnie od prędkości zredukować do jedynki, to znaczy, że zakończył swój rozwój intelektualny na dość wczesnym etapie i co jak co, ale do samochodu na pewno nie powinien się nawet zbliżać.
Zgodnie z takim rodzajem i poziomem rozumowania jaki prezentujesz, można by wymyślić na przykład, że zgodnie z Twoją regułą po redukcji samochód zamiast lepiej przyspieszać, zacznie zwalniać. A dlaczego? Bo przecież wystarczy tylko zredukować na odpowiedni bieg, na którym można uzyskać najlepsze przyspieszenie - nie było nic o tym, że trzeba wcisnąć pedał gazu...
Początkowo myślałem, że to tylko zwykłe czepialstwo, ale teraz widzę, że jest to po prostu jedna wielka kpina z Twojej strony - w związku z tym, nie mam Ci już nic więcej do napisania.