 przez leila » sobota 30 października 2004, 12:59
przez leila » sobota 30 października 2004, 12:59 

 przez mostom » sobota 30 października 2004, 19:18
przez mostom » sobota 30 października 2004, 19:18 
leila napisał(a):aha a tak przy okazji...ile kosztuje zrobienie dodatkowego światła stopu , bo poprzedni właściciel miał ale sobie wymontował :wink: to taki przydatny,chyba,dodatek.. 8)

 przez leila » niedziela 31 października 2004, 13:24
przez leila » niedziela 31 października 2004, 13:24 

 przez kopan » niedziela 31 października 2004, 19:11
przez kopan » niedziela 31 października 2004, 19:11 

 przez miros » niedziela 31 października 2004, 19:40
przez miros » niedziela 31 października 2004, 19:40 

 przez kopan » wtorek 02 listopada 2004, 12:47
przez kopan » wtorek 02 listopada 2004, 12:47 

 przez dimi » wtorek 02 listopada 2004, 17:01
przez dimi » wtorek 02 listopada 2004, 17:01 
 przez mostom » środa 03 listopada 2004, 09:32
przez mostom » środa 03 listopada 2004, 09:32 
dimi napisał(a):Słuchajcie tak czytałem pobierzenie to co tupisalscie
Troszke sobie w głowie zamieszałem ale =-)
Gdy samochód jest wyposazony w silnik na wtrysku
chodzi o obciazenie na silnik jakie jest np predkosci dobra do 5 biegu to dajemy tak pedał zeby ani nie ciagnoł ani nie zwalnail slnikiem to w teczas moim zdnaiem bardzo mało pobiera paliwa ale nie napewn zero

 przez dimi » środa 03 listopada 2004, 18:51
przez dimi » środa 03 listopada 2004, 18:51 
 przez mostom » czwartek 04 listopada 2004, 18:58
przez mostom » czwartek 04 listopada 2004, 18:58 
dimi napisał(a):maszracje kolego z postem powyrzej silnik sobie wyruwnuje oboty ,ale nie jest dobre tez sciaganie cąłkowicie nogi z gazu przy pewnej predkosci :?

 przez miros » czwartek 04 listopada 2004, 23:10
przez miros » czwartek 04 listopada 2004, 23:10 

 przez mostom » piątek 05 listopada 2004, 00:16
przez mostom » piątek 05 listopada 2004, 00:16 
miros napisał(a):a nie wydaje wam sie ze zjezdzajac z gorki, przy odpowiednio dobranym biegu silnik nie musi wyhamowywac samochodu? wystarczy odpowiednio dobrac bieg i moze sie okazac ze samochod wcale nie zwalnia, a obroty sa na poziomie przy ktorym doplyw paliwa jest odciety.

 przez kibi_klops » środa 24 listopada 2004, 13:46
przez kibi_klops » środa 24 listopada 2004, 13:46 
- niejeżdżenie na luzie tylko na biegu bez wciśniętego pedału gazu, gdyż wtedy silnik zużywa 0(słownie: zero) beznzyny; dlaczego tak jest, to już ktoś wytłumaczył w tym wątku;
- gaszenie silnika, gdy stoimy w korku przed przejazdem
kolejowym;
 przez miros » środa 24 listopada 2004, 15:08
przez miros » środa 24 listopada 2004, 15:08 
A jeśli chodzi o tą sprawę związaną z 0 zużyciem paliwa to nie wydaje mi się to prawdą - ja uważam że samochód tak czy tak w tym momencie zużywa paliwo w podobnej ilości co jazda na luzie.


