przez jedwabik » czwartek 15 grudnia 2011, 14:19
przez Antoni » piątek 16 grudnia 2011, 09:04
lukin1 napisał(a):Pamiętaj, że wszystkie światła (z wyjątkiem postojowych i awaryjnych) działają przy włączonym zapłonie.
przez papryczka » piątek 16 grudnia 2011, 10:44
Na podstawie swojego doświadczenia i przeżyć, a także na podstawie wypowiedzi z innych tematów tego forum pragnę stwierdzić, że ŚWIATEŁ MIJANIA nie włączamy podczas przygotowania do jazdy, która to jazda zaczyna się na placu manewrowym, ponieważ na placu manewrowym jeździmy bez świateł !
przez krzychoo » piątek 16 grudnia 2011, 18:16
przez McBekon » piątek 16 grudnia 2011, 19:15
przez lith » piątek 16 grudnia 2011, 19:17
przez Borys_q » sobota 17 grudnia 2011, 00:39
ponieważ na placu manewrowym jeździmy bez świateł !
przez buuee » sobota 17 grudnia 2011, 11:48
1. Nigdy nie bierz dodatkowych godzin nauki jazdy w dniu egzaminu! Jest to głupotą. Właśnie przez to, że przy pierwszym podejściu w dniu egzaminu jeździłem dwie godziny - prawdopodobnie nie zdałem. Człowiek przed tak ważnym egzaminem powinien być wyspany, wypoczęty i najedzony.
2. Nie idź na egzamin z myślą: "Muszę zdać!". Czuj się, jakbyś szedł/szła do znajomego pochwalić się mu swoimi umiejętnościami teoretycznymi i praktycznymi.
9. Egzaminator odczyta ze swojego komputera Twój wynik. Wtedy możesz wyjść z sali i udać się do poczekalni na egzamin praktyczny (o ile zdałeś/aś teorię).
2. Gdy w głośniku usłyszysz swoje nazwisko nie wybiegaj z sali, tylko spokojnie posłuchaj do jakiego pojazdu masz podejść. Staraj się podejść jak najszybciej do pojazdu, źle by to o Tobie świadczyło by egzaminator czekał na Ciebie przy aucie.
3. Kiedy egzaminator podejdzie do auta uśmiechnij się, powiedz "Dzień dobry" i nie podawaj Mu pierwszy/a ręki (chyba że zrobi to pierwszy). Na plac skierowane są kamery, jeżeli podasz Mu rękę może to świadczyć o tym, że w ręku masz kopertę
7. Wtedy następuje obsługa pojazdu. UWAGA! podczas gdy będziesz podnosił/a tzw. "maskę" Egzaminator może zadać Ci pytania: "Co Pan/i w tej chwili robi?". 20% ludzi w tym momencie panikuje, 75% mówi: "Podnoszę maskę!". BŁĄD - to nie jest maska, tylko "Pokrywa komory silnika".
Na egzaminie musisz używać profesjonalnych pojęć, nie możesz mówić na światła mijania - "krótkie", na drogowe - "długie". To nie jest podwórko, żeby posługiwać się potocznym językiem. Pamiętaj, że wszystkie światła (z wyjątkiem postojowych i awaryjnych) działają przy włączonym zapłonie.
Nie traktuj egzaminatora jak pysznego kolesia, który ma wielką ochotę Cię oblać i zjeść - tylko jak przyjemnego człowieka, któremu masz pokazać jak się jeździ.
12. Nie stresuj się! Prawie 70% oblanych egzaminów jest spowodowane stresem!.