przy czym ja nie jestem zwolennikiem kręcenia auta do obrotów powyżej 3,5k - mnie wkurza wycie silnika, zwłaszcza na miescie gdzie juz jest hałas - a wiekszosc sytuacji mozna przejechac spokojnie.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
przez bobpl » sobota 29 stycznia 2011, 22:18
przez bobpl » niedziela 30 stycznia 2011, 15:19
przez cox » poniedziałek 07 lutego 2011, 03:30
przez Killa » sobota 10 września 2011, 11:18
przez cman » sobota 10 września 2011, 12:04
Killa napisał(a):(...) czy by nie było lepiej zmieniać po kolei 2 na 3 , 3 na 4 i 4 na 5 zamiast 3 na 5.
Naprawdę.Killa napisał(a):(...) na prawdę (...)
przez Killa » sobota 10 września 2011, 15:02
przez lith » niedziela 18 września 2011, 12:58
przez alice_b » niedziela 18 września 2011, 19:54
przez tomciopaluch188 » czwartek 21 czerwca 2012, 17:26
przez cman » czwartek 21 czerwca 2012, 17:43
tomciopaluch188 napisał(a):ale Panowie tak sie nie robi? bo jakiego grzyba przyspieszac na 2, 3 biegu i odrazu 5 wrzucac?
tomciopaluch188 napisał(a):przciez skrzynia znosi katusze
tomciopaluch188 napisał(a):krecimy na kazdym do 2500-3000 i wrzucamy wyższy i bedzie git
a nie na 2 to 6000 i nagle 5
do góry zawsze po kolei!
tomciopaluch188 napisał(a):a co do jazdy na 5 biegu to piszesz powaznie ze 60 jedziesz?
niby eko jazda to na 5 od 50km/h ale wiesz jak to szkodzi autu?
tomciopaluch188 napisał(a):przykladowo mamy benzyne 1,8 16v 115km 5500 i 165nm przy 4100
to przy 60km/h na 5 mam 1500 obrotów a przy 70 1700
takie obroty są za niskie!
tomciopaluch188 napisał(a):a jazda na 5 przy 50-70 przy obrotach 1200-1500 to kretynizm!
tomciopaluch188 napisał(a):i wcale auto nie pali mniej
bo najmniej pali przy ok 2000 a nie przy 1500
przez tomciopaluch188 » czwartek 21 czerwca 2012, 19:18
przez cman » czwartek 21 czerwca 2012, 19:27
przez oskbelfer » piątek 22 czerwca 2012, 00:23
przez lith » piątek 22 czerwca 2012, 01:19
przez motorspeeddriver » piątek 22 czerwca 2012, 08:37
cman napisał(a): I oczywiście, im wyższy bieg, tym gorsze przyspieszenie...