przez mareknom » sobota 25 czerwca 2011, 15:25
przez BOLEKlodz » sobota 25 czerwca 2011, 18:48
przez barbra » sobota 25 czerwca 2011, 19:57
jako ze jezdze tym autem sam to sie troszke boje zeby sie nie rozkraczyl bo co zrobie?!
przez Maniek5k » sobota 25 czerwca 2011, 21:40
przez lith » niedziela 26 czerwca 2011, 04:29
przez ks-rider » niedziela 26 czerwca 2011, 10:23
BOLEKlodz napisał(a):... 1 rok stosowany jest w przypadku jak jeździsz mniej, bo ze starości filtr może się rozsypać.
przez Maniek5k » niedziela 26 czerwca 2011, 11:13
przez BOLEKlodz » niedziela 26 czerwca 2011, 15:39
przez mareknom » niedziela 26 czerwca 2011, 16:18
przez ks-rider » niedziela 26 czerwca 2011, 16:19
BOLEKlodz napisał(a):@ks-rider: Nie znam się dokładnie na budowie filtrów, ale wilgoć, lub nasiąknięcie olejem chyba ma jakiś wpływ na niszczenie się ich. Poza tym zazwyczaj wymienia się filtr razem z olejem, więc coś musi w tym być.
przez Maniek5k » niedziela 26 czerwca 2011, 20:06
mareknom napisał(a):Patrzyłem po hipermarketach to olej mobil 10w 40+f oleju i f powietrza to by wyszło z 150zł za olej, 60zł filtry i 20zl wymiana wiec jakies 230-250zł a nie jak piszecie 70zł.
mareknom napisał(a):jakos rodziców przekonalem i juz jezdze autem a nie pociągiem bo sie bali na początku zebym jezdzil i mi zakazali calkiem jezdzic autem samemu:D
mareknom napisał(a):jesli rozdząd byl wymieniany 15k to jeszcze zostalo 45tys jazdy? dobrze rozumuje? co 60k wymienia sie sam pasek czy kompl? w instrukcji jest to pogmartwane
mareknom napisał(a):byl ponizej min wiec dolalem 0,8l najtanszego lotosu/orlenu 10w 40 dobrze zrobilem
mareknom napisał(a):0,8l oleju bierze moje auto na 12tys km, jest tragedia?
mareknom napisał(a):filtrów wcale nie wymienia i jezdzi bezawaryjnie
mareknom napisał(a):wiec jest ok ale reduktor alaske do 90km a auto ma 115km i wtryski najgorsze valteki i sie doczytalem ze trzeba koniecznie wymienic to bo auto sie psuje?
mareknom napisał(a):zadnej kalibracji nie robilem bo zresztą nie stac mnie na to
mareknom napisał(a):No i wlasnie czy jezdząc na ww. częściach mam sie obawiac ze sie cos zepsuje np silnik zatrze na amen i trzeba będzie robic jakąś drogą naprawe albo auto pójdzie na złom
mareknom napisał(a):zy moge od czasu do czasu dac po garach i do 5500-7000 dociagnąć
mareknom napisał(a):zy na tym lpg musze jezdzic tak do max 2500-3000 i nie wiecej bo szkoda auta?!
mareknom napisał(a):akurat aktualnie ostatnio tankowalem lpg i pb bo pb musi byc?
przez ks-rider » niedziela 26 czerwca 2011, 20:16
Maniek5k napisał(a): Dobrze do benzyny dolac czarny STP, pomaga rozbic syf z silnika.
I wymieńże ten olej na jednolity jakis a nie zlepiony z czterech.
przez Maniek5k » poniedziałek 27 czerwca 2011, 00:08
przez ks-rider » poniedziałek 27 czerwca 2011, 16:43
Maniek5k napisał(a):Jesli ktos jezdzi zatęchłym benzyniakiem po 400tyś przebiegu, to niewiele mu na ten silnik pomoże. (albo jak ktoś minerala leje)
Ja staram się raz na 2 miechy zalac stp, mam dojście po cenie hurtowej (8,90 za buteleczkę 250ml). A od kiedy pamiętam jeszcze w kosiarce albo astrze zalewałem i nigdy problemów z tego względu nie miałem.
Ale cóż, jak ktos sie boi to nie musi uzywac. Mojemu autku z reguły pomaga na przypadłości jazdy na gazie (wtryski np.)
przez mareknom » poniedziałek 27 czerwca 2011, 17:23