przez szerszon » niedziela 06 lutego 2011, 17:57
przez adalberthus » niedziela 06 lutego 2011, 19:32
przez Borys68 » niedziela 06 lutego 2011, 19:45
adalberthus napisał(a):Szerszon.I egzaminatorzy musieli by opanować czynności obsługowe w 3 typach samochodów?
przez adalberthus » niedziela 06 lutego 2011, 19:50
przez ks-rider » niedziela 06 lutego 2011, 20:04
lith napisał(a):Jak dla mnie likwidacja parku maszynowego w wordach to tylko komplikowanie sprawy... trzeba angażować 2 osoby (egzaminatora i instruktora) tam gdzie wystarczy jedna.
lith napisał(a):Poza tym np. w kwestii monitoringu wygodniej, żeby to było na kilku samochodach niż przed każdym egzaminem marnowanie czasu na instalacje jakiejś prowizorki.
przez lith » niedziela 06 lutego 2011, 20:24
przez szerszon » niedziela 06 lutego 2011, 20:31
adalberthus napisał(a):Chyba tak. Chyba, że kazdy byłby przypisany do danej marki
przez michooo » niedziela 06 lutego 2011, 20:35
przez bobpl » niedziela 06 lutego 2011, 22:12
przez szerszon » poniedziałek 07 lutego 2011, 12:38
bobpl napisał(a):... i nie popusci najmniejszego bledu...
przez ks-rider » poniedziałek 07 lutego 2011, 14:55
szerszon napisał(a):bobpl napisał(a):... i nie popusci najmniejszego bledu...
I bardzo dobrze.
Mi chodzi o to , aby nie wymyslali błędów , które nie były popełnione.
przez bobpl » poniedziałek 07 lutego 2011, 22:58
przez lith » poniedziałek 07 lutego 2011, 23:21
przez bobpl » poniedziałek 07 lutego 2011, 23:41
przez michooo » wtorek 08 lutego 2011, 00:08