 przez izarc » poniedziałek 20 grudnia 2010, 11:43
przez izarc » poniedziałek 20 grudnia 2010, 11:43 
 przez annubis17 » poniedziałek 20 grudnia 2010, 13:11
przez annubis17 » poniedziałek 20 grudnia 2010, 13:11 
 Lancia Kappa 2.0t
  Lancia Kappa 2.0t  


 przez maryann » poniedziałek 20 grudnia 2010, 14:41
przez maryann » poniedziałek 20 grudnia 2010, 14:41 

 przez ks-rider » poniedziałek 20 grudnia 2010, 23:56
przez ks-rider » poniedziałek 20 grudnia 2010, 23:56 

 przez Xris » środa 22 grudnia 2010, 18:29
przez Xris » środa 22 grudnia 2010, 18:29 
 przez el_ryba » środa 22 grudnia 2010, 18:41
przez el_ryba » środa 22 grudnia 2010, 18:41 

 przez dma3 » piątek 07 stycznia 2011, 20:26
przez dma3 » piątek 07 stycznia 2011, 20:26 
a na koniec ustawić prosto koło kierownicy na wieloklinie kolumny kierownicy.
 przez el_ryba » sobota 08 stycznia 2011, 01:34
przez el_ryba » sobota 08 stycznia 2011, 01:34 

 przez annubis17 » sobota 08 stycznia 2011, 12:24
przez annubis17 » sobota 08 stycznia 2011, 12:24 
el_ryba napisał(a):Na wieloklinie się kierownicy nie przestawia, potem mogą być cyrki z odbijaniem kierunków, a jak nowsze auto i moduł CIM to np. ESP podaje inaczej sygnały z położenia kiery. Tracimy zbalansowanie maksymalnych skretow w lewo i prawo. Kierownice powinno dać się wyprostować na drążkach.
 Lancia Kappa 2.0t
  Lancia Kappa 2.0t  


 przez el_ryba » sobota 08 stycznia 2011, 14:35
przez el_ryba » sobota 08 stycznia 2011, 14:35 

 przez netsatan » sobota 08 stycznia 2011, 18:34
przez netsatan » sobota 08 stycznia 2011, 18:34 

