
Ja zazwyczaj zmienia przy 2-2.5tys przy czym zmiana do i jazda do 2tys jest oszczędniejsza bo nie załącza się jeszcze wtedy turbina...
 przez wyrokulicy » piątek 24 grudnia 2010, 21:01
przez wyrokulicy » piątek 24 grudnia 2010, 21:01 



 przez maryann » poniedziałek 27 grudnia 2010, 10:07
przez maryann » poniedziałek 27 grudnia 2010, 10:07 
W jakim silniku?? Moja, to znaczy w moim samochodzie(ostatnią ją słyszę...wyrokulicy napisał(a):przy 2-2.5tys (...)bo nie załącza się jeszcze wtedy turbina...
 ), załącza się chyba zawsze jak tylko depnę.
  ), załącza się chyba zawsze jak tylko depnę.
 przez qwer0 » poniedziałek 27 grudnia 2010, 10:52
przez qwer0 » poniedziałek 27 grudnia 2010, 10:52 
przy czym zmiana do i jazda do 2tys jest oszczędniejsza

 przez ivytomek » środa 05 stycznia 2011, 11:13
przez ivytomek » środa 05 stycznia 2011, 11:13 
Cytuj:
przy czym zmiana do i jazda do 2tys jest oszczędniejsza
Ehe... Chyba jedynie dla opon, bo nie przychodzi mi na mysl nic innego, co byloby "oszczednie" uzywane przy takiej jezdzie.

 przez maryann » środa 05 stycznia 2011, 12:26
przez maryann » środa 05 stycznia 2011, 12:26 

 przez ivytomek » środa 05 stycznia 2011, 13:56
przez ivytomek » środa 05 stycznia 2011, 13:56 

 przez el_ryba » środa 05 stycznia 2011, 15:24
przez el_ryba » środa 05 stycznia 2011, 15:24 
 Przy benzynie zmieniałem powyżej 2500 tyś. Ogólnie silnik powinien pracować w okolicach swojego momentu maksymalnego, który to dla mojego silnika wynosi 170 Nm przy 1750 obrotach
 Przy benzynie zmieniałem powyżej 2500 tyś. Ogólnie silnik powinien pracować w okolicach swojego momentu maksymalnego, który to dla mojego silnika wynosi 170 Nm przy 1750 obrotach 

 przez maryann » środa 05 stycznia 2011, 15:30
przez maryann » środa 05 stycznia 2011, 15:30 

 przez lith » środa 05 stycznia 2011, 16:42
przez lith » środa 05 stycznia 2011, 16:42 
el_ryba napisał(a):Ogólnie silnik powinien pracować w okolicach swojego momentu maksymalnego, który to dla mojego silnika wynosi 170 Nm przy 1750 obrotach


 przez el_ryba » środa 05 stycznia 2011, 17:33
przez el_ryba » środa 05 stycznia 2011, 17:33 
 Ale raczej zadający pytanie nie ma 3 litrowej benzyny
 Ale raczej zadający pytanie nie ma 3 litrowej benzyny 

 przez qwer0 » środa 05 stycznia 2011, 17:38
przez qwer0 » środa 05 stycznia 2011, 17:38 
Paliwo. Spalanie przy jeździe ze stałą prędkością na tak niskich obrotach
i z umiejętną obsługą pedału przyspieszenia powoduje, że Yaris d4d spala poniżej 4l/100 km.
 
  
 

 przez wyrokulicy » środa 05 stycznia 2011, 17:41
przez wyrokulicy » środa 05 stycznia 2011, 17:41 




 przez cman » środa 05 stycznia 2011, 17:43
przez cman » środa 05 stycznia 2011, 17:43 
wyrokulicy napisał(a):7k obrotów?? Chopie...tak to się kręci auto ale na torze wyścigowym, nie na ulicy
 przez lith » środa 05 stycznia 2011, 18:27
przez lith » środa 05 stycznia 2011, 18:27 
el_ryba napisał(a):mercedes coupe 300CE-24V w którym maks. moment obrotowy to 265 Nm przy 4600 obr. A do płynnej jazdy wystarczy 2000 obrotówAle raczej zadający pytanie nie ma 3 litrowej benzyny
 Więc nie wiem jakie ma to znaczenie
 Więc nie wiem jakie ma to znaczenie 

 przez el_ryba » środa 05 stycznia 2011, 18:32
przez el_ryba » środa 05 stycznia 2011, 18:32 
wyrokulicy napisał(a):7k obrotów?? Chopie...tak to się kręci auto ale na torze wyścigowym, nie na ulicy



