 przez zaglebiak » wtorek 23 listopada 2010, 21:47
przez zaglebiak » wtorek 23 listopada 2010, 21:47 
 przez WojtekS » wtorek 23 listopada 2010, 22:06
przez WojtekS » wtorek 23 listopada 2010, 22:06 

 przez zaglebiak » piątek 15 czerwca 2012, 20:28
przez zaglebiak » piątek 15 czerwca 2012, 20:28 
 przez czepiacz » piątek 15 czerwca 2012, 21:54
przez czepiacz » piątek 15 czerwca 2012, 21:54 

 przez Razor1990 » sobota 16 czerwca 2012, 15:57
przez Razor1990 » sobota 16 czerwca 2012, 15:57 
zaglebiak napisał(a):Odgrzeję trochę stary temat. Pytane o aquaplaning. Czy jeśli w aquaplaning na prostej wpadnie tylko jedna strona auta (np wjeżdżając w głęboką kałużę), to istnieje możliwość jakiejś tam kontroli nad autem, np. częściowa możliwość kierowania, przyhamowania, itp. ? Na różnych stronach pisze różnie. Kiedy obie strony wpadną w aquaplaning, to napewno nie ma żadnej kontroli nad autem. No i drugie pytanie jak się wtedy samochód zachowa. Czy będzie ściągał w bok, tak jak pod dużym oporem wody (odprowadzając jeszcze wodę, za mała prędkość na aquaplaning, duży opór wody), ale bez poślizgu wodnego, czy nie ?


