Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez kg1956 » środa 05 maja 2010, 11:39
przez bac » środa 05 maja 2010, 11:45
A jeśli to będzie ścieżka w pole a nie stacja to też migam w prawo?
przez bac » środa 05 maja 2010, 12:09
przez Cyberix » środa 05 maja 2010, 13:18
przez BlueDevil » środa 05 maja 2010, 13:27
przez bac » środa 05 maja 2010, 13:39
Na luku byla by linia ciagla, tam jest kat prawie 90 stopni
A ja nie dam się przekonać, bo dla mnie to jest chory aby:
- sygnalizować, że NIE WJEŻDŻAM na stację, czyli nie wyłączam się z ruchu...
- sygnalizować, że NIE WJEŻDŻAM na drogę gruntową, czyli nie wyłączam się z ruchu...
natomiast:
- nie sygnalizować, zjazdu na stację, czyli wyłączenia z ruchu,
- nie sygnalizować, zjazdu na drogę gruntową, czyli wyłączenia z ruchu...
przez kg1956 » środa 05 maja 2010, 13:40
przez lith » środa 05 maja 2010, 13:53
przez Cyberix » środa 05 maja 2010, 13:54
BlueDevil napisał(a):1. Kto wyprzedza w takim miejscu??
2. Na luku byla by linia ciagla, tam jest kat prawie 90 stopni
3. jezeli pojazdy brazowe wyprzedzaja, bo rzekomo sa pewne o bezpiecznosci wykonania tego manewru, dlaczego zielony stoi a nie jedzie?? naciagne zwalnianie od 90 do 20 mnie nie przekonuje
przez BlueDevil » środa 05 maja 2010, 14:00
kg1956 napisał(a): Tak myślę sobie, że nie widziałem nigdy chyba migającego pojazdu w takiej sytuacji a jeżdżę dość dużo.
Cyberix napisał(a):Rozumiem, że każde łuki o 90 stopni są niebezpieczne :shock: Mają linię ciągłą i zakaz wyprzedzania?
Cyberix napisał(a):Rozumiem, że wjeżdżasz na drogę gruntową z prędkością 90 km/h :shock: ?
Cyberix napisał(a):Rozumiem, że wszyscy inni jadący za mną WIEDZĄ, że tam jest droga gruntowa? :shock:
przez kg1956 » środa 05 maja 2010, 14:12
przez Cyberix » środa 05 maja 2010, 14:15