cman napisał(a):No wolno. I co?
Bo zrozumiałem - może źle - że w tej omawianej przez nas sytuacji nie wolno byłoby wyprzedzać, gdyby skrzyżowanie "ciągnęło się" do końca pasa... Zgadza się??
Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez Baranek » piątek 09 kwietnia 2010, 12:58
cman napisał(a):No wolno. I co?
przez Baranek » piątek 09 kwietnia 2010, 14:04
przez sjakubowski » piątek 09 kwietnia 2010, 14:38
Baranek napisał(a):Na razie przychylam się do tej interpretacji. :)
przez glor » piątek 09 kwietnia 2010, 22:26
Wystarczy spojrzeć na takie rozwiązanie, iż pas włączeniowy/zanikający ma długość 1.500 metrów...
przez lith » piątek 09 kwietnia 2010, 23:37
przez qwer0 » sobota 10 kwietnia 2010, 21:51
Czy to oznacza, że w miejscu gdzie przechodzi jeden pas w drugi (to znaczy ten 'włączeniowy' w 'normalny'), ci jadący lewymi pasami mogą nam się ładować wprost przed maskę, bo mają do tego nowego pasa pierwszeństwo?
przez sjakubowski » piątek 16 kwietnia 2010, 23:30
Baranek napisał(a):Przeanalizowując :) sytuację raz jeszcze muszę przyznać rację cmanowi. Zdaje mi się (ale pewności nie mam), że jednak skrzyżowanie będzie tym obszarem zaznaczonym kółkiem. I wtedy rzeczywiście ów zanikający pas będzie już zwykłym pasem na drodze głównej. Na razie przychylam się do tej interpretacji. :)
przez dylek » sobota 17 kwietnia 2010, 07:05
przez cman » sobota 17 kwietnia 2010, 09:54
przez dylek » sobota 17 kwietnia 2010, 09:56
przez dylek » sobota 17 kwietnia 2010, 10:20
przez Radosna » sobota 17 kwietnia 2010, 10:46
przez cman » sobota 17 kwietnia 2010, 11:03
dylek napisał(a):a mógłbyś jakoś pokolorować róznymi odcieniami drogę z pierwszeństwem i podporządkowaną, by było widać gdzie dokładnie się one krzyzują ??
Zostawmy układ dotychczasowy - czyli D-1 poziomo, a A-7 pionowo ;)
Radosna napisał(a):cman - mam pytanko, która jezdnia/odcinek jezdni?( A,B,C) należy do której drogi (pozioma, pionowa) ?