 przez zielony_kompletnie » czwartek 01 kwietnia 2010, 19:50
przez zielony_kompletnie » czwartek 01 kwietnia 2010, 19:50 
 przez Borys_q » czwartek 01 kwietnia 2010, 21:01
przez Borys_q » czwartek 01 kwietnia 2010, 21:01 
 przez bac » piątek 02 kwietnia 2010, 00:17
przez bac » piątek 02 kwietnia 2010, 00:17 
Co powinienem zrobić w tej sytuacji, czy musze jechać do mechanika znowu je wyważać?
 przez ks-rider » piątek 02 kwietnia 2010, 10:58
przez ks-rider » piątek 02 kwietnia 2010, 10:58 
 przez marcij » piątek 02 kwietnia 2010, 12:16
przez marcij » piątek 02 kwietnia 2010, 12:16 
bac napisał(a):Może najpierw pomyśl, czy komuś kompletnie zielonemu "wyważenie" i "rozkład mas" coś w ogóle mówi.
Jedź do warsztatu, powiedz, że chcesz zmienić koła i tyle - będą wiedzieć, co robić.

 przez Borys_q » piątek 02 kwietnia 2010, 18:23
przez Borys_q » piątek 02 kwietnia 2010, 18:23 
daj dwie najlepsze na tyl
 przez ks-rider » piątek 02 kwietnia 2010, 20:19
przez ks-rider » piątek 02 kwietnia 2010, 20:19 
marcij napisał(a):Kolega chce sam przekręcić koła. I słusznie , bo po co czekać w kolejce i płacić za coś co można zrobic w 15 minut samemu
Borys_q napisał(a):daj dwie najlepsze na tyl
Bzdura!!!
Te badania co je robili i im tak wyszło, sprawdzają się tylko w jednym szczególnym przypadku.
 przez ajatollah » piątek 02 kwietnia 2010, 21:00
przez ajatollah » piątek 02 kwietnia 2010, 21:00 
 przez Borys_q » piątek 02 kwietnia 2010, 23:04
przez Borys_q » piątek 02 kwietnia 2010, 23:04 
fachowcy (np ci z tvn turbo szkoła jazdy) radzą dawać lepsze na tył, bo np przy mokrej i śliskiej nawierzchni auto z zakrętu wyleci przodem (podsterowność)- gdzie są kontrolowane strefy zgniotu i przeważnie poduszki.
Dając na tył gorsze auto wpada w bączek (nadsterowność) i jest duża szansa, że walnie się np bokiem.
 przez ks-rider » sobota 03 kwietnia 2010, 08:13
przez ks-rider » sobota 03 kwietnia 2010, 08:13 
Borys_q napisał(a):daj dwie najlepsze na tyl
Bzdura!!!
Te badania co je robili i im tak wyszło, sprawdzają się tylko w jednym szczególnym przypadku.
 przez marcij » sobota 03 kwietnia 2010, 11:47
przez marcij » sobota 03 kwietnia 2010, 11:47 

 przez ajatollah » sobota 03 kwietnia 2010, 12:08
przez ajatollah » sobota 03 kwietnia 2010, 12:08 
to tylko teoria- mając lepsze opony na tyle wydłużamy drogę hamowania co może być przyczyną wypadku.
 przez Rysiu29 » sobota 03 kwietnia 2010, 19:27
przez Rysiu29 » sobota 03 kwietnia 2010, 19:27 

