Wielu instruktorów?

Tutaj możecie zamieszczać opinie dotyczące kursów na prawo jazdy

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez Mbuska » niedziela 07 marca 2010, 23:20

o nadużywanie chodziło mi bardziej o to jak stanie właśnie na jedynce na światłach, wciskanie sprzęgła na zakrętach i puszczanie dopiero po skręcie i tyle ;) Bo wiem, że na to uwagę zwracał mój egzaminator i moi instruktorzy. A co do wciskania przy hamowaniu zdałam relację z tego co mi mówił i nic więcej, a każdy robi jak mu wygodniej. :) Nie chciałabym się kłócić na prawdę, wiem że jestem młoda i nie wiele o tym wszystkim wiem. I piszę tylko to co mi przekazywano.
(3/04/10) - plac(+) miasto (+)
(3/17/10)dokument wydany :)
Avatar użytkownika
Mbuska
 
Posty: 39
Dołączył(a): poniedziałek 12 października 2009, 17:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Nawmar » niedziela 07 marca 2010, 23:32

piotrekbdg napisał(a):
czy nie wciskam pierw sprzęgła a potem hamulca


A jak wcisne najpierw sprzęgło to błąd?


Chętnie poczytam dlaczego przy hamowaniu najpierw wciskasz sprzęgło a potem hamulec albo jednocześnie. Wiadome, przy bardzo niskich prędkościach się tak robi, ale w innych przypadkach?
Nawmar
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek 13 kwietnia 2009, 20:35

Postprzez piotrekbdg » niedziela 07 marca 2010, 23:38

I piszę tylko to co mi przekazywano.


A jakby Ci przekazano że samochód pod wiatr nie jedzie to też byś to napisała?

Teraz nieco lepiej rozumiem twój punkt widzenia i faktycznie te argumenty są słuszne, ale te wcześniejsze o "efektywniejszym hamowaniu" to naprawdę s-f.


Chętnie poczytam dlaczego przy hamowaniu najpierw wciskasz sprzęgło a potem hamulec albo jednocześnie. Wiadome, przy bardzo niskich prędkościach się tak robi, ale w innych przypadkach?


Jeżeli wiem że będe hamował do zera to czasem wciskam najpierw sprzęgło, często równocześnie z hamulcem. Nie mówię tu o hamowaniu z większych prędkości.
Ostatnio zmieniony niedziela 07 marca 2010, 23:44 przez piotrekbdg, łącznie zmieniany 1 raz
piotrekbdg
 
Posty: 2139
Dołączył(a): wtorek 18 sierpnia 2009, 00:18

Postprzez Mbuska » niedziela 07 marca 2010, 23:41

piotrekbdg napisał(a):
I piszę tylko to co mi przekazywano.


A jakby Ci przekazano że samochód pod wiatr nie jedzie to też byś to napisała?

A musisz być taki nie miły? ;)

piotrekbdg napisał(a):Teraz nieco lepiej rozumiem twój punkt widzenia i faktycznie te argumenty są słuszne, ale te wcześniejsze o "efektywniejszym hamowaniu" to na prawdę s-f.


No i super, że w końcu się zrozumieliśmy ;)
(3/04/10) - plac(+) miasto (+)
(3/17/10)dokument wydany :)
Avatar użytkownika
Mbuska
 
Posty: 39
Dołączył(a): poniedziałek 12 października 2009, 17:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Nawmar » niedziela 07 marca 2010, 23:47

Chętnie poczytam dlaczego przy hamowaniu najpierw wciskasz sprzęgło a potem hamulec albo jednocześnie. Wiadome, przy bardzo niskich prędkościach się tak robi, ale w innych przypadkach?


Jeżeli wiem że będe hamował do zera to czasem wciskam najpierw sprzęgło, często równocześnie z hamulcem. Nie mówię tu o hamowaniu z większych prędkości.


To spoko bo już się bałem, że robisz to przy każdym hamowaniu.
Nawmar
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek 13 kwietnia 2009, 20:35

Postprzez ella » poniedziałek 08 marca 2010, 00:01

Przypominając temat tego wątku
Mam takie pytanko, co sądzicie o jeździe z wieloma instruktorami? Miałem jak na razie cztery jazdy po dwie godziny z 4 instruktorami!? I tak się zastanawiam czy jest to ok?
Gdzieś czytałem że podobno 70% jazd powinno być z jednym instruktorem? Prawda to?

zamykam tego pięknego offtopa
A do dyskusji offtopowej zapraszam do wątków o hamowaniu. Jest ich kilka na forum.
Avatar użytkownika
ella
Moderator
 
Posty: 7793
Dołączył(a): poniedziałek 24 listopada 2003, 12:14
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do Szkolenie kierowców

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości