przez BlueDevil » wtorek 02 marca 2010, 13:18
przez Apiro » wtorek 02 marca 2010, 17:23
przez godq3 » wtorek 02 marca 2010, 19:38
przez grzmot » wtorek 02 marca 2010, 20:24
godq3 napisał(a):Jak sie robi redukcje przed zakrętem to wygodniej jest nie puszczać sprzęgła przed zakrętem, bo jak sie puszcza sprzęgło na dwojce bez dodawania gazu, to trzeba je puszczac wolniej. Można przytrzymac sprzęgło i dopiero jak wychodzimy z zakrętu i dodajemy gaz to je rownocześnie puscic. No ale niby to jest błąd i instruktor mi mówil, żeby tak nie robić. Może cos sie niszczy?
przez BlueDevil » wtorek 02 marca 2010, 23:56
przez lith » środa 03 marca 2010, 00:04
przez BlueDevil » środa 03 marca 2010, 00:21
BlueDevil napisał(a):jazda na wcisnietym sprzegle, nie wazne czy w zakrecie czy nie, jest bee i fuj jak to kolega napisal
przez jasiek23 » środa 03 marca 2010, 11:44
olejkowy napisał(a): jak samochód się toczył notorycznie wrzucałem jedynkę, jednak na koniec ładnie się wytłumaczyłem,
przez Apiro » środa 03 marca 2010, 17:12
BlueDevil napisał(a):
mowie tylko ze kolega szuka na forum nie porady tylko utwierdzenia go w przekonaniu ze spoko robi
przez BlueDevil » środa 03 marca 2010, 20:50
przez scorpio44 » czwartek 04 marca 2010, 14:02
BlueDevil napisał(a):z czasem wszystko przyjdzie, zle nawyki rowniez :wink:
przez BlueDevil » czwartek 04 marca 2010, 14:11