 przez crisu » środa 03 lutego 2010, 22:26
przez crisu » środa 03 lutego 2010, 22:26 
 przez Razor1990 » środa 03 lutego 2010, 23:04
przez Razor1990 » środa 03 lutego 2010, 23:04 
 przez marcij » środa 03 lutego 2010, 23:05
przez marcij » środa 03 lutego 2010, 23:05 

 przez crisu » środa 03 lutego 2010, 23:12
przez crisu » środa 03 lutego 2010, 23:12 
 przez athlon » czwartek 04 lutego 2010, 12:17
przez athlon » czwartek 04 lutego 2010, 12:17 

 przez marcij » czwartek 04 lutego 2010, 13:52
przez marcij » czwartek 04 lutego 2010, 13:52 
athlon napisał(a):DOKRĘĆ KLEMY!
to po pierwsze, a po drugie to nikt tu wróżkiem nie jest i jedź do pierwszego lepszego mechanika to ci powie co sie dzieje. Może coś nie łączy, może nie ma ładowania, mozemy sie jeszcze pobawic w dr Housa i będziemy po kolei rzucac pomysły a ty będziesz sprawdzał :]
.....

 przez jessroncen » środa 10 lutego 2010, 01:34
przez jessroncen » środa 10 lutego 2010, 01:34 

 przez marcij » środa 10 lutego 2010, 01:47
przez marcij » środa 10 lutego 2010, 01:47 
jessroncen napisał(a):......15 zł za klucz M16

 przez Iv_88 » czwartek 11 lutego 2010, 15:25
przez Iv_88 » czwartek 11 lutego 2010, 15:25 
 przez Borys_q » czwartek 11 lutego 2010, 17:34
przez Borys_q » czwartek 11 lutego 2010, 17:34 
i czasem alternator się zawiesza, postukaniem młotkiem w niego(TYLKO DELIKATNIE!!!) pomaga, tzn załapie i przekręci...
 przez Iv_88 » czwartek 11 lutego 2010, 17:39
przez Iv_88 » czwartek 11 lutego 2010, 17:39 
 przez tiromaniak » niedziela 14 lutego 2010, 13:19
przez tiromaniak » niedziela 14 lutego 2010, 13:19 

 przez WOJO » niedziela 14 lutego 2010, 14:29
przez WOJO » niedziela 14 lutego 2010, 14:29 
marcij napisał(a):Kurcze trafia mnie jak dorośli faceci piszą takie bzdury ! Co to jest klucz M16 , oświeć mnie , bo może to ja zacofany jestem i nie wiem.
 przez marcij » niedziela 14 lutego 2010, 15:14
przez marcij » niedziela 14 lutego 2010, 15:14 


