przez faithy2 » środa 20 stycznia 2010, 22:17
przez Radosna » środa 20 stycznia 2010, 22:22
przez Reedsik » środa 20 stycznia 2010, 22:42
przez shershen_OLD » środa 20 stycznia 2010, 23:24
przez athlon » czwartek 21 stycznia 2010, 01:02
przez marcij » czwartek 21 stycznia 2010, 01:39
faithy2 napisał(a):.....podobno słyszałam,że źle się jeździ takim samochodem bez wspomagania(oczywiście na kursie jeździłam takim co ma wspomaganie) i nie wiem jak by mi się takim jeździło, co o tym sądzicie?z góry dzięki za odpowiedzi :)
przez ks-rider » czwartek 21 stycznia 2010, 09:58
przez jasiek23 » czwartek 21 stycznia 2010, 12:10
Radosna napisał(a):kwestia przyzwyczajenia, ale pierwsze wrażenie jest straszne :) Ja bym odłożyła i kupiła ze wspomaganiem.
przez BOReK » czwartek 21 stycznia 2010, 12:19
ks-rider napisał(a):Co wypadalo by wiedziec, ze uklad kierowniczy jest wykonany zupelnie inaczej - z innym przelozeniem. Sila z jaka trzeba obracac kierownice jest wiec nieco wieksza niz w przypadku ze wspomaganiem.
przez jasiek23 » czwartek 21 stycznia 2010, 12:25
BOReK napisał(a):Zatem prawdziwy motocykl to rower - ma nawet napęd manualny. :D
przez cman » czwartek 21 stycznia 2010, 12:29
jasiek23 napisał(a):Niedługo zaczniecie pisać że dobrze się jeździ tylko na automatach bo nie trzeba samemu biegów zmieniać :)
przez Radosna » czwartek 21 stycznia 2010, 15:47
przez rocko19 » czwartek 21 stycznia 2010, 16:47
przez dma3 » czwartek 21 stycznia 2010, 17:09
przez faithy2 » czwartek 21 stycznia 2010, 18:21
marcij napisał(a):A jakie znaczenie ma co my o tym sadzimy ? To nie my mamy jezdzic tym samochodem , a Ty. I to Ty sie musisz przejechac i zobaczyc czy Ci bedzie odpowiadal, czy nie. I tyle.