przez lith » sobota 09 stycznia 2010, 14:24
przez jimorrison » sobota 09 stycznia 2010, 15:35
lith napisał(a):Czy jest możliwość regulacji czułości wspomagania kierownicy, czy pozostaje się przyzwyczaić do tego co fabryka dała?
Kiedyś się kogoś pytałem, to z całą pewnością odpowiedział, że nic nie podreguluje się.
Ale może jednak? :P
przez tiromaniak » sobota 09 stycznia 2010, 17:39
lith napisał(a):Czy jest możliwość regulacji czułości wspomagania kierownicy, czy pozostaje się przyzwyczaić do tego co fabryka dała?
przez lith » sobota 09 stycznia 2010, 19:30
przez ajatollah » sobota 09 stycznia 2010, 19:39
przez lith » niedziela 10 stycznia 2010, 01:42
przez mk61 » niedziela 10 stycznia 2010, 03:46
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez poriot » niedziela 10 stycznia 2010, 10:24
przez cman » niedziela 10 stycznia 2010, 11:23
przez lith » niedziela 10 stycznia 2010, 13:11
przez annubis17 » niedziela 10 stycznia 2010, 16:30
poriot napisał(a):Jeśli masz hydrauliczne wspomaganie to niezależnie od predkości auta działa ono tak samo i z dokładnie taką samą siłą obraca się kierownica.
W wspomaganiach elektrycznych nowszej generacji im niższa prędkość, tym większe wspomaganie, a powyżej pewnej predkości w ogóle się ono wyłącza. W układach hydraulicznych takich możliwości nie ma i dlatego jest ono stałe przez cały czas.
przez tiromaniak » niedziela 10 stycznia 2010, 16:35
lith napisał(a):Czy jest możliwość regulacji czułości wspomagania kierownicy, czy pozostaje się przyzwyczaić do tego co fabryka dała?
przez lith » niedziela 10 stycznia 2010, 17:46
przez tiromaniak » niedziela 10 stycznia 2010, 18:10
lith napisał(a):Pierwszy trop to rozdzielacz i jakieś mityczne suwaki. A te suwaki występują poza citroenami? (może głupie pytanie, ale dla mnie to juz trochę czarna magia po prostu :P)
Bo ja ma Fiata :]
przez annubis17 » niedziela 10 stycznia 2010, 19:32
tiromaniak napisał(a):
W citroenie podejrzewam że na 99% to masz.