przez gof » wtorek 05 stycznia 2010, 17:06
przez Driver'ka » wtorek 05 stycznia 2010, 17:19
przez lith » wtorek 05 stycznia 2010, 17:21
przez mk61 » wtorek 05 stycznia 2010, 18:52
lith napisał(a):Jak masz za wysoki bieg to też raczej nie pouciekasz za szybko :)
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez lith » wtorek 05 stycznia 2010, 20:07
przez ella » wtorek 05 stycznia 2010, 20:51
przez WOJO » wtorek 05 stycznia 2010, 20:56
gof napisał(a):Temat dotyczy wrzucania luzu podczas dotaczania się do miejsca zatrzymania (np. przed światłami). Słyszałem kilka razy, że tak się nie powinno robić - że należy dojeżdżać hamując silnikiem a potem na sprzęgle i wrzucić luz dopiero po zatrzymaniu. Pytanie - jakie to ma konsekwencje? Oprócz braku hamowania silnikiem i zużywania paliwa. Co się może stać?
przez anonimhaha » czwartek 07 stycznia 2010, 18:27
przez gof » czwartek 07 stycznia 2010, 18:35
przez lith » czwartek 07 stycznia 2010, 19:06
przez mk61 » czwartek 07 stycznia 2010, 19:10
lith napisał(a):Poza tym po co Ci luz przy 70?
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez rocko19 » czwartek 07 stycznia 2010, 19:25
Stara szkoła instruktorska zwłaszcza na wyższych kategoriach twierdzi, że w sytuacji, kiedy toczysz się na luzie i zgaśnie silnik, to tracisz wspomaganie kierownicy i hamulców. O ile w samochodzie osobowym jakoś może sobie z tym poradzisz, o tyle w ciężarowym kierownica ani drgnie :) Kiedy toczysz się na biegu, jest szansa, że uda się odpalić silnik i jednak to wspomaganie wróci
przez gof » czwartek 07 stycznia 2010, 19:30