przez mgR_Lobo » poniedziałek 04 stycznia 2010, 02:39
przez dma3 » poniedziałek 04 stycznia 2010, 02:57
przez Rafael » poniedziałek 04 stycznia 2010, 09:40
dma3 napisał(a):oczywiscie ze lepiej zredukowac. 1 bieg jak kazdy inny.
przez cman » poniedziałek 04 stycznia 2010, 10:01
Rafael napisał(a):do 1? :shock: przecież 1 służy tylko do ruszania? nie rozumiem wiec po co do 1?
przez mufyn » poniedziałek 04 stycznia 2010, 14:22
przez Mati87 » poniedziałek 04 stycznia 2010, 15:18
przez Bolcia » poniedziałek 04 stycznia 2010, 19:01
przez lith » poniedziałek 04 stycznia 2010, 19:14
przez annubis17 » poniedziałek 04 stycznia 2010, 19:23
przez dma3 » poniedziałek 04 stycznia 2010, 20:06
1 można używać tak jak każdego innego biegu jak zajdzie taka potrzeba
przez babu » poniedziałek 04 stycznia 2010, 21:54
przez lith » poniedziałek 04 stycznia 2010, 22:29
przez mgR_Lobo » wtorek 05 stycznia 2010, 04:45
Mati87 napisał(a):Jak raz na kursie jeździłem dieselem to też miałem takie problemy. Przy 20km/h na dwójce przy hamowaniu auto prawie gasło, a po puszczeniu hamulca jechało szybko i tak jakby mocno : :)
Wolniejsze skręty, trzeba było robić albo ze sprzęgłem albo na jedynce.
Rafael napisał(a):do 1? Shocked przecież 1 służy tylko do ruszania?
przez Barabasz » wtorek 05 stycznia 2010, 11:24
mgR_Lobo napisał(a):Nie rozumiem... skad sie przyjela taka teoria, ze 1 tylko do ruszania :/
przez jasiek23 » wtorek 05 stycznia 2010, 11:29
babu napisał(a):gdy jedziesz na biegu masz większa skuteczność hamowania i silnikiem i pedałem hamulca