 przez Pinhead » poniedziałek 06 lipca 2009, 10:34
przez Pinhead » poniedziałek 06 lipca 2009, 10:34 

 przez coen » poniedziałek 06 lipca 2009, 10:52
przez coen » poniedziałek 06 lipca 2009, 10:52 
 przez Xsystoff » poniedziałek 06 lipca 2009, 21:17
przez Xsystoff » poniedziałek 06 lipca 2009, 21:17 
 przez coen » poniedziałek 06 lipca 2009, 22:38
przez coen » poniedziałek 06 lipca 2009, 22:38 
 przez zaglebiak » piątek 18 grudnia 2009, 02:18
przez zaglebiak » piątek 18 grudnia 2009, 02:18 
 przez BOReK » piątek 18 grudnia 2009, 02:47
przez BOReK » piątek 18 grudnia 2009, 02:47 

 przez LOBUZ88 » sobota 19 grudnia 2009, 14:33
przez LOBUZ88 » sobota 19 grudnia 2009, 14:33 

 przez zaglebiak » niedziela 20 grudnia 2009, 13:34
przez zaglebiak » niedziela 20 grudnia 2009, 13:34 
 przez coen » poniedziałek 21 grudnia 2009, 11:29
przez coen » poniedziałek 21 grudnia 2009, 11:29 
 przez Borys_q » poniedziałek 21 grudnia 2009, 11:54
przez Borys_q » poniedziałek 21 grudnia 2009, 11:54 
Auto jedzie ze stałą dużą predkością (dla przykładu niech będzie 120km/h). Czy da wjechać w ostry zakręt (taki może nawet prostopadły) z taka prędkością bez poślizgu ?
 przez zaglebiak » wtorek 22 grudnia 2009, 16:12
przez zaglebiak » wtorek 22 grudnia 2009, 16:12 
 przez Asmodeusz » wtorek 22 grudnia 2009, 16:29
przez Asmodeusz » wtorek 22 grudnia 2009, 16:29 
zaglebiak napisał(a):A czy za poślizgi na zakrętach przy wolnej jeździe czyli normalnej (jak za dużo dodam gazu to podsterowność, za mało - nadsterowność) też odpowiadają te siły czyli tarcia i odśrodkowa ? Tak jak przy szybkiej jeździe ? Tzn. czy one za te poślizgi odpowiadają. Czyli jadę z normalną prędkością i dodam gazu to ściąga na zewnątrz skrętu a ujme gazu to zarzuci tyłem.
 przez zaglebiak » niedziela 03 stycznia 2010, 00:00
przez zaglebiak » niedziela 03 stycznia 2010, 00:00 
 przez lith » niedziela 03 stycznia 2010, 00:18
przez lith » niedziela 03 stycznia 2010, 00:18 

 przez zaglebiak » piątek 22 stycznia 2010, 01:32
przez zaglebiak » piątek 22 stycznia 2010, 01:32 
Pinhead napisał(a):[W zimie sobie sprawdzić trzeba - jedna strona na lód, druga na śnieg i tak przy 30 km/h gaz w podłogę.
Koło na lodzie bedzie buksować a koło mające przyczepność nie dostanie momentu obrotowego z dyfra.
Pinhead napisał(a):Czyli jednym słowem samochód pojedzie prosto jak po zwykłym śniegu bez poślizgu.
Raczej będzie stał w miejscu buksując kołem mającym minimalną przyczepność na lodzie. Koło mające przyczepność nie popcha w tym przypadku samochodu

