 przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 19:00
przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 19:00 

 przez modzel » piątek 11 grudnia 2009, 19:08
przez modzel » piątek 11 grudnia 2009, 19:08 
 przez BOReK » piątek 11 grudnia 2009, 19:10
przez BOReK » piątek 11 grudnia 2009, 19:10 

 przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 19:27
przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 19:27 

 przez cman » piątek 11 grudnia 2009, 19:29
przez cman » piątek 11 grudnia 2009, 19:29 
 przez Borys_q » piątek 11 grudnia 2009, 19:39
przez Borys_q » piątek 11 grudnia 2009, 19:39 
 przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 20:28
przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 20:28 

 przez Borys_q » piątek 11 grudnia 2009, 20:34
przez Borys_q » piątek 11 grudnia 2009, 20:34 
 przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 20:36
przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 20:36 

 przez Borys_q » piątek 11 grudnia 2009, 20:37
przez Borys_q » piątek 11 grudnia 2009, 20:37 
 przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 20:40
przez Driver'ka » piątek 11 grudnia 2009, 20:40 

 przez szerszon » piątek 11 grudnia 2009, 22:43
przez szerszon » piątek 11 grudnia 2009, 22:43 
Zaciekawiłeś mnie tym pytaniem.Mam jeszcze esperaka ,czyli opla w wydaniu koreańskim i w momencie wrzucenia na luz potrafił zdechnąć.Falujace obroty na biegu jałowym i trzeba było go wbić w obroty aby po ludzku jechał,a mechaniki tylko po głowie się drapali i rozkładali rece.Borys_q napisał(a):Silnik równo pracuje czy wpada w drgania, falują mu obroty??

 przez cman » sobota 12 grudnia 2009, 00:35
przez cman » sobota 12 grudnia 2009, 00:35 
 przez d » sobota 12 grudnia 2009, 00:42
przez d » sobota 12 grudnia 2009, 00:42 


