przez Calvados » sobota 21 listopada 2009, 10:55
przez cman » sobota 21 listopada 2009, 11:22
przez athlon » sobota 21 listopada 2009, 12:13
Calvados napisał(a):ale gdy jestem juz dosłownie na łuku, skręcie dalej mam wg mnie za wysoką predkość zeby sie np zmiescic i nie wyobrazam sobie zdjecia nogi z hamulca .
przez PabloSBT » sobota 21 listopada 2009, 15:09
przez Calvados » sobota 21 listopada 2009, 15:26
przez piotrekbdg » sobota 21 listopada 2009, 16:21
przez Calvados » sobota 21 listopada 2009, 16:26
przez ella » sobota 21 listopada 2009, 16:55
Calvados napisał(a): i trzymam je az nie skoncze manewru. W tym przypadku instruktor mi powiedział ze nie moge tak jezdzic i musze odrazu po zmianie biegu puscic sprzegło.
przez Calvados » sobota 21 listopada 2009, 19:11
przez PabloSBT » sobota 21 listopada 2009, 22:37
Calvados napisał(a):.
sciagajac noge ze sprzegła sciagam ją rowniez z hamulca (silnik sam hamuje w momencie podłaczenia sprzegła )
Prosze jeszcze o korekte lub akceptacje abym miała pewnosc prawidłowosci tego schematu.
przez piotrekbdg » sobota 21 listopada 2009, 22:47
pamiętaj jak byś miała hamowanie z 50KM\h we wskazanym miejscu to wciskaj cały gaz do deski (masz wtedy więcej czasu na hamowanie) i hamuj najpierw samym hamulcem a gdy samochód już będzie sie zatrzymywał lub jak zacznie szarpać wciskasz sprzęgło inaczej ci egzaminator tego nie zaliczy i po egzaminie
przez Calvados » niedziela 22 listopada 2009, 10:11
przez athlon » niedziela 22 listopada 2009, 12:24
Calvados napisał(a): zrozumiałam ze wsiskajac sprzegło samochód sam hamuje
przez lith » niedziela 22 listopada 2009, 12:38
zrozumiałam ze wsiskajac sprzegło samochód sam hamuje
przez Calvados » niedziela 22 listopada 2009, 13:31