

1) Jak wygląda sytuacja pierwszeństwa między pojazdem "a" a pojazdem "1"?
2) Jak wygląda sytuacja pierwszeństwa między pojazdem "b" a pojazdem "1"?
Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez jarmal » poniedziałek 09 listopada 2009, 15:35
przez jasiek23 » poniedziałek 09 listopada 2009, 15:53
przez BOReK » poniedziałek 09 listopada 2009, 15:54
przez nyku » poniedziałek 09 listopada 2009, 18:56
przez dylek » poniedziałek 09 listopada 2009, 21:07
BOReK napisał(a):Znak STOP to takie "ustąp pierwszeństwa", tylko z dodatkowym obowiązkiem zatrzymania się w okreslonym miejscu. Teraz już powinieneś wiedzieć wszystko. ;)
przez BOReK » poniedziałek 09 listopada 2009, 21:24
przez athlon » poniedziałek 09 listopada 2009, 22:25
przez jarmal » wtorek 10 listopada 2009, 09:28
przez BOReK » wtorek 10 listopada 2009, 10:35
przez cwaniakzpekaesu » czwartek 12 listopada 2009, 12:17
przez athlon » czwartek 12 listopada 2009, 15:13
przez jarmal » niedziela 15 listopada 2009, 17:01
przez grzesiumajstersztyk » poniedziałek 24 listopada 2014, 16:09
przez Synekura » poniedziałek 24 listopada 2014, 18:04
przez Synekura » poniedziałek 24 listopada 2014, 18:09
grzesiumajstersztyk napisał(a):Witam, nie chcę otwierać tematu, bo dotyczyłby on tego samego ronda w Nowym Targu, zwłaszcza, że teraz otwarto tam placówkę MORD, na egzaminie egzaminator powiedział mi, żebyśmy jechali w lewo na rondzie, no to ja kierunkowskaz i na lewy pas, i go nie wyłączam, bo myślałem, że jak mówi w lewo to ma być włączony, natomiast jak to się ma do innych rond, tych klasycznych, gdzie nie musisz mieć kierunkowskazu jak jedziesz prosto tym samym pasem.
Co do mojej sytuacji to miałem przez cały lewy pas(jakieś 2/4 ronda) włączony kierunkowskaz, egzaminator nic się nie odezwał ale poddaję to pod wątpliwość bo był on jednym z tych co dużo darują, dlatego mam pytanie, czy trzeba mieć ciągle włączony kierunkowskaz jak jest się na tym lewym pasie? załączam fote
http://fotoo.pl/show.php?img=912857_1.png.html