przez Xsystoff » czwartek 06 sierpnia 2009, 22:50
przez dyskograf » piątek 07 sierpnia 2009, 15:22
cman napisał(a):dyskograf napisał(a):Tzn nie morduję silnika na tej jedynce...
Mógłbyś rozwinąć? :)
przez jasiek23 » piątek 07 sierpnia 2009, 16:14
przez cman » piątek 07 sierpnia 2009, 16:25
jasiek23 napisał(a):...a i tak bardziej efektywne przyspieszenia zaczyna się od 2 biegu.
jasiek23 napisał(a):(który i tak ma swoją granicę przyspieszenia i niewiele się ona różni od tego poziomu stwierdzenia ze "1 służy do ruszania z miejsca)
przez jasiek23 » sobota 08 sierpnia 2009, 13:25
przez cman » sobota 08 sierpnia 2009, 15:41
przez serwal4 » sobota 08 sierpnia 2009, 16:42
przez kamix500 » sobota 08 sierpnia 2009, 18:43
cman napisał(a):No ta...
Tak jak na przykład tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=B3PssVf7SNY - ależ ten gość zarzyna silnik, nie? I tak, efekt przyspieszenia na jedynce prawie żaden...
przez jasiek23 » sobota 08 sierpnia 2009, 20:42
cman napisał(a):No ta...
Tak jak na przykład tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=B3PssVf7SNY - ależ ten gość zarzyna silnik, nie? I tak, efekt przyspieszenia na jedynce prawie żaden...
przez serwal4 » sobota 08 sierpnia 2009, 22:24
przez cman » sobota 08 sierpnia 2009, 22:46
przez jasiek23 » niedziela 09 sierpnia 2009, 11:30
przez Lee Priest » wtorek 11 sierpnia 2009, 18:58
przez cman » wtorek 11 sierpnia 2009, 19:36
Lee Priest napisał(a):Wracając do biegów to mnie na kursie instruktor uczył żebym nie patrzał na obrotomierz tylko wsłuchiwał się w prace silnika jak mocniej wyje to większy bieg .
cman napisał(a):...tak samo jak w samochodzie z obrotomierzem, ale już po jakimś czasie użytkowania - na słuch.