Wnisek o wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji

Temat ten służy wymianie spostrzeżeń i doświadczeń pomiędzy instruktorami i egzaminatorami.

Moderatorzy: ella, klebek

Wnisek o wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji

Postprzez totlowski » piątek 12 czerwca 2009, 18:27

witam,

Może ktoś mi pomoże. Chcę złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji egazminatorów. Mam uprawnienia do egzaminowania w zakresie kat. B, posiadam prawojazdy (ponad rok) BE. Czy we wniosku tym w rubryce w której się piszę w zakresie jakich kategorii mają wydać zaświadczenie powinienem wpisać tylko B, czy także BE, czy oni już sami to dopisują.

Jeśli ktoś składał i wie to bardzo proszę o pomoc.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
totlowski
 
Posty: 39
Dołączył(a): środa 10 września 2008, 15:28

Postprzez mihauu » sobota 13 czerwca 2009, 11:07

Wpisz B1, B, BE, T

Nic nie zaszkodzi :) Z tego co wiem, to również sami dopisują.
mihauu
 
Posty: 175
Dołączył(a): poniedziałek 03 grudnia 2007, 12:01

Postprzez Olin » środa 01 lipca 2009, 08:00

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w par. 68 ust 2 pkt Rozporządzenia. Powinieneś mieć wpisane z urzędu uprawnienia do egzaminowania w zakresie kat. B1, B+E oraz T. W zakresie kat. B+E, warunkiem jest, że organ ewidencyjny dysponuje kserokopią prawa jazdy B+E lub zaświadczeniem o pozytywnym zdaniu egzaminu w tym zakresie.
Olin
 
Posty: 490
Dołączył(a): piątek 02 marca 2007, 10:38


Powrót do Dyskusje szkoleniowców i egzaminatorów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości