 przez BOReK » piątek 10 kwietnia 2009, 10:58
przez BOReK » piątek 10 kwietnia 2009, 10:58 

 przez qwer0 » piątek 10 kwietnia 2009, 15:06
przez qwer0 » piątek 10 kwietnia 2009, 15:06 

 przez chantal » piątek 10 kwietnia 2009, 15:51
przez chantal » piątek 10 kwietnia 2009, 15:51 

 przez marcij » piątek 10 kwietnia 2009, 16:16
przez marcij » piątek 10 kwietnia 2009, 16:16 
chantal napisał(a):marcij,z tym zalaniem silnika to mialam na mysli to ze woda zmieszala sie z olejem....

 przez chantal » piątek 10 kwietnia 2009, 21:58
przez chantal » piątek 10 kwietnia 2009, 21:58 

 przez marcij » sobota 11 kwietnia 2009, 00:14
przez marcij » sobota 11 kwietnia 2009, 00:14 

 przez tom9 » sobota 11 kwietnia 2009, 08:40
przez tom9 » sobota 11 kwietnia 2009, 08:40 

 przez dariex » sobota 11 kwietnia 2009, 09:33
przez dariex » sobota 11 kwietnia 2009, 09:33 
tom9 napisał(a):czy zawsze przegrzanie silnika - zagotowanie plynu chlodzacego ma takie skutki?

 przez qwer0 » sobota 11 kwietnia 2009, 09:44
przez qwer0 » sobota 11 kwietnia 2009, 09:44 
pozwole sobie zapytac tutaj...
czy zawsze przegrzanie silnika - zagotowanie plynu chlodzacego ma takie skutki?

 przez BOReK » sobota 11 kwietnia 2009, 12:40
przez BOReK » sobota 11 kwietnia 2009, 12:40 

 przez chantal » sobota 11 kwietnia 2009, 14:06
przez chantal » sobota 11 kwietnia 2009, 14:06 

 przez BOReK » sobota 11 kwietnia 2009, 14:22
przez BOReK » sobota 11 kwietnia 2009, 14:22 

 przez chantal » sobota 11 kwietnia 2009, 14:30
przez chantal » sobota 11 kwietnia 2009, 14:30 

 przez BOReK » sobota 11 kwietnia 2009, 15:36
przez BOReK » sobota 11 kwietnia 2009, 15:36 

 przez marcij » sobota 11 kwietnia 2009, 17:24
przez marcij » sobota 11 kwietnia 2009, 17:24 
BOReK napisał(a):Marcij dobrze mówi, acz przesadza lekko. W najgorszym razie powinna wystarczyć głowica z drugiego takiego silnika - kilka setek może kosztować. Do tego nowa uszczelka, też niezbyt tania, ale wszystko razem na pewno tańsze niż drugi sprawny silnik z przekładaniem wszystkiego albo remont generalny.


