przez chantal » sobota 14 marca 2009, 23:14
przez xlodder » niedziela 15 marca 2009, 00:04
przez marcij » niedziela 15 marca 2009, 15:13
przez chantal » niedziela 15 marca 2009, 16:35
przez dwyane » poniedziałek 16 marca 2009, 08:14
przez lled3 » poniedziałek 16 marca 2009, 14:16
zwlaszcza ze dlugo bede jezdzic moja corsa
jak założysz LPG w dobrej firmie, tam gdzie wiedzą co robią i wiedzą jak to najlepiej zrobić to wszystko na 100% będzie ok
przez modzel » poniedziałek 16 marca 2009, 14:24
xlodder napisał(a):ale czy corsa warta jest zakładania gazu ?!
przez Pinhead » wtorek 17 marca 2009, 11:36
lled3 napisał(a):zwroc uwage na poukladanie tego wszytskiego pod maska by wygladalo. Żadnego druciarstwa, plaskowniczkow poprzykrecanych gdzie sie do i jak sie da ...
instalacje V generacji to koszt 4-6 tys
prosta droga do kłopotów - zaufać "gwałcicielom mechaniki", a znaleźć naprawdę dobrą firmę graniczy z cudem, i koszty będą ogromne.
Najlepiej abyś wiedziała czego chcesz, jakie podzespoły jakiej firmy. najlpeiej zdjęcia z już zamontowanych instalacji. Nie dać im wolnego wyboru - bo pujdą po najprostrzej lini oporu (i np. walną wlew w zderzaku ;])
przez marcij » wtorek 17 marca 2009, 13:07
Pinhead napisał(a):.....
W polsce jak by klient zaczoł gaziarzowi mówić że ma być ładnie poukładane wszystko pod maską a wlew gazu ma być w mało widocznym miejscu to mu się kazał w czoło mocnu puknąć :)......
przez Pinhead » wtorek 17 marca 2009, 13:21
marcij napisał(a):No nie do konca prawda. Jak zaczynalem prace w warsztacie montujacym gaz, to dostawalem op...ol za krzywo , albo nieladnie poobklejane wiazki pod maska.
przez rafal149135 » wtorek 17 marca 2009, 14:07
przez marcij » wtorek 17 marca 2009, 15:39
Pinhead napisał(a):marcij napisał(a):No nie do konca prawda. Jak zaczynalem prace w warsztacie montujacym gaz, to dostawalem op...ol za krzywo , albo nieladnie poobklejane wiazki pod maska.
Tylko nawet jak ładnie wszystko poukładają to ciekawe jak reszta instalacji i konfiguracji. Przykładowo znasz jakiś zakład który odmówi instalowania lpg I czy II generacji do silników z elektronicznym wtryskiem wielopunktowym ? U nas to się do wszystkiego zakłada najtańsze instalacje gdy tylko klient chce tanio. Gaziarze to wykonjący według mnie w ogóle nie powinni miec uprawnień do lpg.
przez Pinhead » wtorek 17 marca 2009, 15:51
marcij napisał(a):I generacji nie zalozy nikt , bo to pierwszego przegladu nie przejdzie.
A II generacja, czy nawet II wykastrowana do I czesto dobrze sprawuje sie w wielopunktach. Sam tak mam i nie narzekam , co wiecej nie chcial bym sekwencji.
przez marcij » wtorek 17 marca 2009, 19:59
Pinhead napisał(a):( cały cytowany post poprzedni skasowany przez moderatora/patrz regulamin).