
 przez marcij » czwartek 05 marca 2009, 11:09
przez marcij » czwartek 05 marca 2009, 11:09 
wilkuzzz napisał(a):.....
Nie muszę czytać sądzę że człowiek pracujący w ASO wie co robi :P

 przez wilkuzzz » czwartek 05 marca 2009, 12:03
przez wilkuzzz » czwartek 05 marca 2009, 12:03 

 przez lled3 » czwartek 05 marca 2009, 13:02
przez lled3 » czwartek 05 marca 2009, 13:02 
też tak można patrzeć Razz no ale nikt mi nie wmówi że człowiek który robi mi auto jest z góry skazany na niepowodzenie skoro od 4 lat serwisuje nasze inne auto i zawsze wszystko zrobił dobrze , wole dać do niego niż do jakiegoś obdartusa co zrobi i zaraz znów będzie z tym problem ale skończmy te dywagacje na temat mojego mechanika bo nie o tym miała być mowa w tym temacie Razz
zawsze wszystko zrobił dobrze
 przez Pinhead » czwartek 05 marca 2009, 13:29
przez Pinhead » czwartek 05 marca 2009, 13:29 

 przez wilkuzzz » piątek 06 marca 2009, 00:17
przez wilkuzzz » piątek 06 marca 2009, 00:17 

 przez nmc_zmc » sobota 07 marca 2009, 22:53
przez nmc_zmc » sobota 07 marca 2009, 22:53 
 przez lled3 » niedziela 08 marca 2009, 00:24
przez lled3 » niedziela 08 marca 2009, 00:24 
 przez nmc_zmc » niedziela 08 marca 2009, 00:38
przez nmc_zmc » niedziela 08 marca 2009, 00:38 
lled3 napisał(a):w skrajnych przypadkach, moze dojsc do zatarcia silnika, pekniecia bloku ...
 przez wilkuzzz » niedziela 08 marca 2009, 02:15
przez wilkuzzz » niedziela 08 marca 2009, 02:15 

 przez lled3 » niedziela 08 marca 2009, 12:03
przez lled3 » niedziela 08 marca 2009, 12:03 
nmc_zmc napisał(a):lled3 napisał(a):w skrajnych przypadkach, moze dojsc do zatarcia silnika, pekniecia bloku ...
Z jakiego powodu doszłoby do zatarcia? Narazie z tego co widzę oleju nie ubywa. Czy może to (nieszczelna uszczelka) mieć wpływ na osiągi?

