 przez michal15 » sobota 27 grudnia 2008, 14:00
przez michal15 » sobota 27 grudnia 2008, 14:00 
 przez Ad_aM » sobota 27 grudnia 2008, 14:43
przez Ad_aM » sobota 27 grudnia 2008, 14:43 
 przez lled3 » sobota 27 grudnia 2008, 14:44
przez lled3 » sobota 27 grudnia 2008, 14:44 
 przez michal15 » sobota 27 grudnia 2008, 16:08
przez michal15 » sobota 27 grudnia 2008, 16:08 
 przez lled3 » sobota 27 grudnia 2008, 17:21
przez lled3 » sobota 27 grudnia 2008, 17:21 
 przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 11:01
przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 11:01 
 przez cman » czwartek 04 lutego 2010, 11:48
przez cman » czwartek 04 lutego 2010, 11:48 
Margo napisał(a):Co mogło być przyczyną takiej reakcji auta?
 przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 11:51
przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 11:51 
 przez cman » czwartek 04 lutego 2010, 12:09
przez cman » czwartek 04 lutego 2010, 12:09 
 przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 12:11
przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 12:11 
cman napisał(a):Ale co znaczy bez rezultatu? Kręcił i nie chciał załapać? Nie kręcił? Cykał przekaźnik? A, no i przede wszystkim, przed zapalaniem cofnęłaś kluczyk do zera?
 przez cman » czwartek 04 lutego 2010, 12:17
przez cman » czwartek 04 lutego 2010, 12:17 
 przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 12:22
przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 12:22 
 przez athlon » czwartek 04 lutego 2010, 12:30
przez athlon » czwartek 04 lutego 2010, 12:30 
Margo napisał(a): Co mogło być przyczyną takiej reakcji auta?
lled3 napisał:
przystosować szyby.
co zrobić?

 przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 12:39
przez Margo » czwartek 04 lutego 2010, 12:39 

