 przez moniaska » środa 29 października 2008, 00:07
przez moniaska » środa 29 października 2008, 00:07 

 przez cman » środa 29 października 2008, 00:15
przez cman » środa 29 października 2008, 00:15 
 przez disaster » środa 29 października 2008, 00:21
przez disaster » środa 29 października 2008, 00:21 

 przez Sławek_18 » środa 29 października 2008, 00:26
przez Sławek_18 » środa 29 października 2008, 00:26 

 przez cman » środa 29 października 2008, 08:34
przez cman » środa 29 października 2008, 08:34 
disaster napisał(a):Każde pęknięcie ogranicza wytrzymałość szyby.
 przez BOReK » środa 29 października 2008, 09:54
przez BOReK » środa 29 października 2008, 09:54 

 przez modzel » środa 29 października 2008, 11:29
przez modzel » środa 29 października 2008, 11:29 
 przez Sławek_18 » środa 29 października 2008, 13:55
przez Sławek_18 » środa 29 października 2008, 13:55 

 przez moniaska » środa 29 października 2008, 14:59
przez moniaska » środa 29 października 2008, 14:59 
 przez cmd » środa 29 października 2008, 15:56
przez cmd » środa 29 października 2008, 15:56 
 przez disaster » środa 29 października 2008, 18:13
przez disaster » środa 29 października 2008, 18:13 
cman napisał(a):disaster napisał(a):Każde pęknięcie ogranicza wytrzymałość szyby.
No więc dlaczego ustawodawca przewidział, że jednak nie każde?

 przez BOReK » środa 29 października 2008, 19:16
przez BOReK » środa 29 października 2008, 19:16 

 przez disaster » środa 29 października 2008, 19:38
przez disaster » środa 29 października 2008, 19:38 
BOReK napisał(a):Rozumiem, że chodzi ci o to, że pęknięcie od krawędzi do krawędzi już się po prostu nie poszerzy?

 przez jimorrison » środa 29 października 2008, 22:49
przez jimorrison » środa 29 października 2008, 22:49 
cman napisał(a):Jeżeli pęknięcie nie ogranicza widoczności kierowcy, ani nie osłabia wytrzymałości szyby to wszystko jest ok.


