przez BOReK » piątek 10 października 2008, 15:34
przez LOBUZ88 » piątek 10 października 2008, 15:51
przez lled3 » piątek 10 października 2008, 21:38
przez BOReK » piątek 10 października 2008, 23:34
przez Pinhead » sobota 11 października 2008, 08:58
LOBUZ88 napisał(a):Pinhead nie miałem Ciebie na myśli w poprzednim poście, chodziło mi o podejście "Golfami jeżdżą dresy to znaczy ze to jest auto do du*y , nie należy tego kupować bo to zło"
przez lled3 » sobota 11 października 2008, 13:11
BOReK napisał(a):Lled3, wyskoczyłeś z tym progiem jak... z progu. Sportowy wóz pokonujący szybko próg zwalniający? Klituś bajduś módl się za nami - przecież to zgubi pół podwozia! W ten sposób możesz pojeździć terenówką, nie typowo sportowym samochodem. Chyba że to takie autko, które ma dawać frajdę z jazdy, jest cholernie wytrzymałe i zawieszone jakieś 20cm nad ziemią, ale przy prędkościach powyżej 200km/h mogą być problemy ze sterownością.
przez Lewy » niedziela 12 października 2008, 01:28
przez modzel » niedziela 12 października 2008, 11:51
przez Pinhead » niedziela 12 października 2008, 12:00
przez lled3 » niedziela 12 października 2008, 13:01
przez BOReK » niedziela 12 października 2008, 15:22
przez Pinhead » niedziela 12 października 2008, 15:41
lled3 napisał(a):a to chociaz ma naped 4x4 ? jakas blokade mech. dyferencjału ?
czy to terenówka z napedem na jedna os :lol:
przez Gil » niedziela 19 października 2008, 22:45
przez modzel » niedziela 19 października 2008, 23:07
przez Pinhead » poniedziałek 20 października 2008, 07:51
Gil napisał(a):lekki tuning jest ok coś w stylu tłumika, alu, światła aniołki, brewki nowy lakier, grill czy jakiś niewielki gadżet na masce (coś w stylu wlotu powietrza) albo ostry tuning optyczny; nowe zderzaki a nie zadne doczepki, swiatla, lakier klamki, progi itp ale to już w gre wchodzi tylko profeska a ta tania nie jest;/