Co myśłicie o renault clio 1997-8 rok?

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez modzel » wtorek 16 września 2008, 11:19

nie twierdze ze od razu ma to robic i ze od razu mu pęknie rozrząd jak nie zrobi ale lepiej wcześniej niż później. to to jest ważniejsze niż bajery jak cz itp

być możne ten model jest bez kolizyjny
w przypadku pęknięcia tak naprawdę masz do wymiany silnik.
lepiej zrobić to wcześniej.

a płyn chłodniczy wymień koniecznie przed zimą jak masz do wymiany bo podejrzewam ze jak piszesz ze do wymiany to stracił właściwości swoje tj nie zamaraza

"zawyżyć" hmmmmmm wymiana co 120tys zrobisz 120,5tys ok ale nie 130
modzel
 
Posty: 544
Dołączył(a): poniedziałek 24 marca 2008, 13:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Xsystoff » wtorek 16 września 2008, 11:27

lled3 napisał(a): szybciej wcale nie znalczy lepiej.

* nie dotyczy Fiata :twisted:
Xsystoff
 
Posty: 545
Dołączył(a): czwartek 23 lutego 2006, 01:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez lled3 » wtorek 16 września 2008, 12:48

w przypadku pęknięcia tak naprawdę masz do wymiany silnik.

a dlaczego ?!
rzadko kiedy potrzeba coś więcej niż wymianę pogiętych zaworów (o ile silnik jest kolizyjny).

jesli producent podaje 120 tys - to jest to policzone naprawde z duuza rezerwa :) mozna zrobic 130 jak i 140.

z rozrządem to taki mit sie tworzy ... że to jakaś czarna magia :P
Obrazek
lled3
 
Posty: 946
Dołączył(a): wtorek 07 sierpnia 2007, 19:45

Postprzez LOBUZ88 » wtorek 16 września 2008, 17:55

lled3 napisał(a):
w przypadku pęknięcia tak naprawdę masz do wymiany silnik.



jesli producent podaje 120 tys - to jest to policzone naprawde z duuza rezerwa :) mozna zrobic 130 jak i 140.
:P


człowieku gdzie Ty takie rzeczy wyczytujesz ? w Pani Domu czy na etykietce proszku do pieczenia ? :roll: weź sie ogarnij bo herezje siejesz i ludziom wodę z mózgu robisz , chcesz to nie wymieniaj paska , naciagni gume od majtek i jeździj ale nie pisz takich bredni na forum , bo ktoś posłucha tych głupot i bedzie płacz nad rozlanym mlekiem...

Tylko zawory sie gną....tjaaa pekniete tłoki , porysowane gładzie cylindrów , pogięte korbowody , uszkodzone panewki i wały ojeja skąd to sie bierze, to pewnie terrorysci granaty do sliników wrzucają :lol2: nie no ale magjester jinszynier dohtur reHabilitowany wje lepij

INVX litości
Teoria : 28.03.2007 +
Praktyka : 13.04.2007 +
Odbiór : 27.04.2007 :)
Avatar użytkownika
LOBUZ88
 
Posty: 175
Dołączył(a): czwartek 05 kwietnia 2007, 12:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez lled3 » wtorek 16 września 2008, 19:15

LOBUZ88 napisał(a):magjester jinszynier dohtur reHabilitowany wje lepij


no dokładnie. W końcu to on projektował pasek, on liczył ile wytrzyma - nie pseudo gwałciciel mechaniki - co by wymianiał co 10 tys - bo każda wymiana to $$ - tylko czasem problem bo nawet nie ma narzędzi by taką wymianę przeprowadzić ... tak jak pan doktor inżynier zaprojektował.
Obrazek
lled3
 
Posty: 946
Dołączył(a): wtorek 07 sierpnia 2007, 19:45

Poprzednia strona

Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości