 przez Zbyniu2008 » czwartek 28 sierpnia 2008, 18:39
przez Zbyniu2008 » czwartek 28 sierpnia 2008, 18:39 
 przez BOReK » czwartek 28 sierpnia 2008, 19:41
przez BOReK » czwartek 28 sierpnia 2008, 19:41 

 przez BOReK » czwartek 28 sierpnia 2008, 22:03
przez BOReK » czwartek 28 sierpnia 2008, 22:03 

 przez modzel » piątek 29 sierpnia 2008, 11:40
przez modzel » piątek 29 sierpnia 2008, 11:40 
 przez Pinhead » piątek 29 sierpnia 2008, 11:47
przez Pinhead » piątek 29 sierpnia 2008, 11:47 

 przez Zbyniu2008 » piątek 29 sierpnia 2008, 14:11
przez Zbyniu2008 » piątek 29 sierpnia 2008, 14:11 
 przez Pinhead » piątek 29 sierpnia 2008, 14:36
przez Pinhead » piątek 29 sierpnia 2008, 14:36 
Zbyniu2008 napisał(a):To mnie nurtuje dlaczego tak jest, że przeważnie wielkie pojemności mają dużo koni.
Np. mazda bodajże rx7 ona ma chyba tylko 1.4 a ma ponad 150KM to jest dopiero maszynka lecz nie na moją kieszeń :/

 przez Zbyniu2008 » niedziela 31 sierpnia 2008, 10:51
przez Zbyniu2008 » niedziela 31 sierpnia 2008, 10:51 
 przez Pinhead » niedziela 31 sierpnia 2008, 11:16
przez Pinhead » niedziela 31 sierpnia 2008, 11:16 

 przez modzel » niedziela 31 sierpnia 2008, 21:18
przez modzel » niedziela 31 sierpnia 2008, 21:18 
 przez Zbyniu2008 » poniedziałek 01 września 2008, 19:25
przez Zbyniu2008 » poniedziałek 01 września 2008, 19:25 
 przez BOReK » poniedziałek 01 września 2008, 22:09
przez BOReK » poniedziałek 01 września 2008, 22:09 

 przez Pinhead » poniedziałek 01 września 2008, 22:33
przez Pinhead » poniedziałek 01 września 2008, 22:33 
Zbyniu2008 napisał(a):Dlatego zdecydowałem się jednak na coś oszczędnego bo przy cenach ubezpieczeń i paliwa to nie ma co dyskutować,
a jednak auto czym nowsze tym dłużej posłuży, niż np. 11 letni mustang do którego z czasem będzie trzeba wkładać dużo forsy

 przez lled3 » wtorek 02 września 2008, 07:16
przez lled3 » wtorek 02 września 2008, 07:16 
Chcesz oszczędnie jeździć to kup turbo diesla

