Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez bleze » sobota 30 sierpnia 2008, 13:43
przez Duszek » sobota 30 sierpnia 2008, 13:53
przez Driver'ka » sobota 30 sierpnia 2008, 13:53
przez funnygirl » sobota 30 sierpnia 2008, 20:00
przez Marta1990 » czwartek 21 sierpnia 2014, 23:38
przez LeszkoII » piątek 22 sierpnia 2014, 09:36
Tak. Sytuacja występuje, gdy nie ma zatoki autobusowej lub zatoka "wydzielona jest" znakami na jezdni. Wtedy kierujący autobusem włącza się do ruchu na dwa sposoby - zmieniając pas ruchu lub nie zmieniając. W pierwszym przypadku użyje kierunkowskazu, w drugim nie użyje. Jeśli zatoka jest fizycznie wykrojona z jezdni, co z reguły widać przy wjeździe na taka zatokę, to wtedy kierujący autobusem sygnalizuje opuszczenie zatoki a przez to również włączenie się do ruchu. Natomiast później musi zmienić pas ruchu na dowolny inny - już po włączeniu się do ruchu, czyli ustępuje pierwszeństwa jak przy zmianie pasa ruchu.Marta1990 napisał(a):A czy poprawne jest umożliwienie włączenia się do ruchu poprzez zmianę pasa?
przez Henq » sobota 23 sierpnia 2014, 21:06
przez Synekura » wtorek 02 września 2014, 22:46
przez Henq » niedziela 07 września 2014, 03:57
przez Baranek » poniedziałek 15 września 2014, 21:34
przez papadrive » poniedziałek 15 września 2014, 21:50
Baranek napisał(a):No właśnie zdziwiło mnie to że jest wina autobusu, jeśli walnie w takiego co nie pozwolił mu włączyć się do ruchu.