przez cfk » wtorek 24 czerwca 2008, 22:34
przez lled3 » wtorek 24 czerwca 2008, 22:55
to jest chyba jedyne wytłumaczenie tego wątku No bo jak nie cel marketingowy to co Razz kiedys czy miales poloneza czy mercedesa i tak było trzeba co 10 tys zmieniac. a teraz niby jak masz inną marke to mozesz póżniej olej zmieniac. Ale dobrze niech ludzie zacieraja silniki bo ja pieniedzy potrzebuje !Very Happy
przez LOBUZ88 » wtorek 24 czerwca 2008, 23:13
przez cfk » wtorek 24 czerwca 2008, 23:13
przez lled3 » wtorek 24 czerwca 2008, 23:32
przez LOBUZ88 » wtorek 24 czerwca 2008, 23:40
przez lled3 » środa 25 czerwca 2008, 00:04
przez Xsystoff » środa 25 czerwca 2008, 00:26
przez LOBUZ88 » niedziela 29 czerwca 2008, 12:29
Witam
Jak wygląda nowy wkład filtra oleju, zapewne większość wie? Jednak to co pokazuję, to strzępy wyjęte z silniczka Opla po przebiegu około 60-70 tyś. km bez wymiany oleju. O innych filtrach nie wspominam, bo szkoda słów.
Silnik był tak zakitowany szlamem, że z okolic wałka rozrządu wypadały kawałki koksu.
Pozdrawiam
Foto :![]()
przez lled3 » niedziela 29 czerwca 2008, 15:29
przez slayer17 » poniedziałek 30 czerwca 2008, 22:19
przez lled3 » poniedziałek 30 czerwca 2008, 22:45
Podobnie myśląc można nie zmieniać oleju w skrzyni biegów
przez abrover » poniedziałek 04 sierpnia 2008, 23:05
przez lled3 » wtorek 05 sierpnia 2008, 15:01
qwesrt napisał(a):Ja wymieniam olej systematycznie raz do roku