przez Kasia889 » poniedziałek 02 czerwca 2008, 10:47
przez abarth » poniedziałek 02 czerwca 2008, 11:16
przez maupa » poniedziałek 02 czerwca 2008, 12:49
Kasia889 napisał(a):Mnie już od pierwszej jazdy uczono jezdzic tak: Gdy wyjeżdzam z tunelu czwarty pachołek- pół kierownicy w prawo, piąty drugie pół, potem na lusterka patrzec i czekac jak juz auto znajduje sie na prostej linii wtedy obót cały w lewo. Zawsze tak robilam i mi wychodziło, dzis pojechalam na plac , a tu niespodzianka, ktoś przestawilo jakies 10-15 cm pacholek po tym jak zostal przewrócony, co zmienilo caly tor samochodu .
przez ewkatal » poniedziałek 02 czerwca 2008, 13:05
przez maupa » poniedziałek 02 czerwca 2008, 13:07
przez ewkatal » poniedziałek 02 czerwca 2008, 13:10
przez ButterflyEffect » poniedziałek 02 czerwca 2008, 15:44
A to tylko dowód na to, żeby nie jeździć na pamięć.dzis pojechalam na plac , a tu niespodzianka, ktoś przestawilo jakies 10-15 cm pacholek po tym jak zostal przewrócony, co zmienilo caly tor samochodu .
przez sCar » środa 04 czerwca 2008, 12:23
przez malamama » poniedziałek 09 czerwca 2008, 11:26
przez Hakuo » poniedziałek 09 czerwca 2008, 11:55
przez Rafix » wtorek 10 czerwca 2008, 21:41
przez ButterflyEffect » wtorek 10 czerwca 2008, 21:46
przez Barabasz » wtorek 10 czerwca 2008, 22:07
ButterflyEffect napisał(a):Jeśli już, to ja bym słupki zabrała i zobaczyła co się stanie :D
Ja ze słupków korzystam po to, żeby wiedzieć kiedy zrobić pełny obrót kierownicą w prawo (przy cofaniu).
Reszta na wyczucie.